-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
708 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 541.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 541.75 UAH
Номер:
98d538c24f5c424a8fb95199b5bd70db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-20-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 08:33 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2020 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-02-19-000518-b 19.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону, розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч.1 ст. 30, абз. 7 ч. І ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД) зі змінами, тендерні пропозиції ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ», ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна», протоколи засідання тендерного комітету від 30.03.2020 № № 76,77, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2020, договір від 22.04.2020 № 134 (далі – договір № 134). За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна» умовам ТД, оскільки у складі тендерної пропозиції Переможцем не надано двох копій аналогічних договорів виконаних у повному обсязі, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку № 3 до ТД. До того ж, наданий Переможцем у складі пропозиції аналогічний договір від 12.02.2020 № 12/02 містить суперечливі відомості, оскільки укладений 12.02.2020, а термін його дії до 31.12.2019 року. Поряд з цим, Переможцем у складі пропозиції не надано відгук від контрагента про виконання в повному обсязі договору від 04.03.2020 № 04/03, який вказано у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 18.03.2020 № 08, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку № 3 до ТД. Також, ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна» надано виписку з «Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» від 26.12.2019, яка видана державним реєстратором раніше дати оголошення процедури закупівлі, чим не виконано умови п. 5 Розділу ІІІ ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможцем надано договір оренди автомобіля від 09.01.2020 № 09/01-2 нотаріально не посвідчений (ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України), чим не дотримано вимоги п. 1 Додатку № 3 до ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД та уклав з ним договір № 134 на закупівлю вершкового масла на загальну суму 708 210,00 грн (без ПДВ) і всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відмінив торги. Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 22.04.2020 № 134 укладено на 22-й день (22.04.2020) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (31.03.2020), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, договір про закупівлю № 134 є нікчемним.
Період усунення порушень:
24.07.2020 14:09 - 08.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2020 14:09