• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС

ллот 1 – клапани протипожежні – 123 шт., лот 2 - клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування - 86 шт., лот 3 - клапани протипожежні – 32 шт., лот 4 – клапани зворотні – 80 шт.

Торги не відбулися

48 040 165.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 18 980.64 UAH
Номер: 6e559ccfbe704449af7233661fa3b054
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-09-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.07.2020 16:02 - 01.08.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.07.2020 № 193 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.07.2020 № 193 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-02-18-002649-b 18.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, nalesnay.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.02.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотам № 1-4, тендерні пропозиції акціонерного товариства «Завод «Екватор», товариства з обмеженою відповідальністю «Елтранс Україна», товариства з обмеженою відповідальністю «Промспецкомплексез», товариства з обмеженою відповідальністю «Савват» та товариства з обмеженою відповідальністю BRV Traide s.r.o., рішення колегії АМКУ від 08.04.2020 № 6725-р/пк-пз , від 08.05.2020 № 9044-р/пк-пз та від 03.07.2020 № 13048-р/пк-пз За результатами моніторингу установлено, що Замовником 13.05.2020 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації, додаток 2 до тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення додатку 2 до тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Водночас 21.07.2020 тендер визнано таким, що не відбувся відповідно до пункту другого частини другої статті 32 Закону (в редакції від 19.04.2020). Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-14-1– не підтверджено.
Період усунення порушень: 29.07.2020 18:00 - 13.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2020 18:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні, клапани зворотні та клапани протипожежні з індивідуальними пультами керування для енергоблока № 5 ВП ЗАЕС: лот 1 – клапани протипожежні – 123 шт., лот 2 – клапани протипожежні та клапани протипожежні в комплекті з індивідуальними пультами керування – 86 шт., лот 3 – клапани протипожежні – 32 шт., лот 4 – клапани зворотні – 80 шт.) [URL-адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002649-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 29.07.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «Замовником 13.05.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації, додаток 2 до тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення додатку 2 до тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовником 13.05.2020 прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. На виконання вимог Закону відповідна інформація оприлюднена на веб порталі Уповноваженого органу та перебуває у вільному доступі, зокрема: нова редакція тендерної документації (файл «6487-ТД -5.doc»), перелік змін до тендерної документації (файл «6487-перелік ЗТД - 5.doc») та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображені в електронній системі закупівель за вищезазначеною URL-адресою даної закупівлі в розділі «Історія змін» у вигляді закресленого файлу «Додаток 2 - інф про тех. як. кільк. хар-ки-1.docx». Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Також звертаємо увагу на те, що торги визнані такими, що не відбулися.
Дата публікації звіту: 05.08.2020 15:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: 21.07.2020 тендер визнано таким, що не відбувся відповідно до пункту другого частини другої статті 32 Закону (в редакції від 19.04.2020)
Дата публікації: 07.08.2020 09:15