• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі (на м. Гомель) на ділянці км 215+000 — км 225+000 (окремими ділянками), (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

94 970 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 949 700.00 UAH
Номер: e4145b6dccb64d0ab6fe771f1f62d4c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-03-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 08.07.2020 09:16 - 30.07.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.07.2020 №41 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 08.07.2020 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-02-17-002913-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020, далі – Закон), відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2020 №197, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будільне управління № 14» (далі - ТОВ ШБУ №14), відкритого акціонерного товариства «ДСТ № 2, м. Гомель» (далі – ВАТ «ДСТ № 2, м. Гомель»), товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будільне управління-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), протокол розгляду тендерних пропозицій, запитання учасників до процедури закупівлі та відповіді замовника, вимоги про усунення порушення, рішення Колегії АМКУ від 02.04.2020 № 6330-р/пк-пз та від 04.06.2020 №11104-р/пк-пз, протокол визначення переможця торгів від 16.06.2020 № 314, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2020, договір від 02.07.2020 № 20190, укладений з ТОВ «ШБУ № 14», додаткова угода від 07.02.2020 № 1 до договору від 02.07.2020 № 20190. Моніторинг закупівлі щодо питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що учасників ТОВ «ШБУ №14», ВАТ «ДСТ№ 2, м. Гомель», ТОВ «ШБУ-77» допущено до аукціону. Протоколом засідання тендерного комітету від 16.06.2020 № 314 ТОВ «ШБУ №14» визнано переможцем та 16.06.2020 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. У ході аналізу питання правомірності встановлення вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що складає 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі порушень не встановлено, у зв’язку з чим ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5_2 «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт» не підтверджена.
Період усунення порушень: 27.07.2020 15:17 - 31.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2020 15:17