-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Завершена
216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.8% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 2.8% або 6 000.00 UAH
Номер:
a584adbbe7164206ad8fb17ff421a530
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-06-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2020 00:00
Період моніторингу:
06.05.2020 16:11 - 28.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.05.2020
№ 29
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2020 № 29.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-02-17-001662-b Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Аврамчук Віктор Петрович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 17.04.2020 року № 47 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Комунальної установи «Пугачівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію учасника ФОП Волківська Людмила Вадимівна, тендерну пропозицію переможця ФОП Аврамчук Віктор Петрович, протоколи засідання тендерного комітету, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2020 року, договір про закупівлю від 17.04.2020 року № 47 та пояснення Замовника від 21.05.2020 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), тендерна документація Замовника не містить вимог встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, в пункті 1 розділу 2 Додатку № 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зокрема, інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тобто надання документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Додатку № 3 тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який має містити всі пункти відповідно до єдиного державного реєстру, виданого не раніше тридцятиденної давнини до дати подання тендерних пропозицій.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Аврамчук Віктор Петрович надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 11.06.2015 року, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 3 Додатку 3 тендерної документації.
Крім того, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Аврамчук Віктор Петрович не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, а саме:
- на порушення пункту 5 розділу 3 та підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку № 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі щодо наявності складських приміщень для зберігання товару, що є предметом закупівлі, а також не надано копію договору оренди (якщо склад орендований) або документу, що підтверджує право власності, або іншого документу, що підтверджує зберігання товару, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»;
- на порушення пункту 5 розділу 3 та пункту 2 розділу 1 Додатку № 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано довідку про виконання аналогічного договору поставки предмета закупівлі, а також не надано копію аналогічного договору з підтвердженням його виконання не менше 50% та копію позитивного листа-відгука контрагента, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»;
- на порушення пункту 5 розділу 3 та пункту 3 розділу 1 Додатку № 3 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі про наявність, досвід, кваліфікацію працівників та копії документів, що підтверджують досвід і кваліфікацію працівників, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Також, моніторингом установлено, що переможцем ФОП Аврамчук Віктор Петрович у складі тендерної пропозиції не надано перелік наступних документів, що вимагалися тендерною документацією Замовника, а саме:
- на порушення вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку № 3 тендерної документації не надано гарантійного листа про дотримання вимог чинного законодавства України щодо застосування заходів із захисту довкілля та екологічної безпеки товарів або послуг, що будуть постачатись;
- на порушення вимог розділу 2 Додатку № 3 тендерної документації не надано інформацію в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 4, 5, 6, 10 частини 1 (крім пунктів 1 та 7) та частиною 2 статті 17 Закону;
- на порушення вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації, не надано гарантійного листа щодо згоди з технічними, якісними та кількісними вимогами до предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
З огляду на викладене, учасник ФОП Аврамчук Віктор Петрович не відповідає кваліфікаційним критеріям - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленим статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пунктів 5, 6 розділу 3, підпунктів 1.1, 1.2, 1.4 пункту 1, пунктів 2, 3 розділу 1 та розділу 2 Додатку № 3 тендерної документації.
Проте, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Аврамчук Віктор Петрович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, моніторингом установлено, що Замовником договір про закупівлю від 17.04.2020 року № 47 оприлюднено на веб-порталі 21.04.2020 року, при цьому Додаток № 1 до вказаного договору (специфікація), який відповідно до пункту 2.2 розділу II договору є його невід’ємною частиною, Замовником на веб – порталі оприлюднено лише 21.05.2020 року (після надання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області), тобто з порушенням дводенного терміну, чим не дотримано вимоги абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
22.05.2020 16:26 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2020 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язанння Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, договір розірвано
Дата публікації звіту:
27.05.2020 21:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
28.05.2020 09:34
Запити/Пояснення
Номер:
8de607dba2b2494e8d47024e87a61ae6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2020 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-02-17-001662-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020 року) визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
Разом з тим, Замовником договір про закупівлю від 17.04.2020 № 47 оприлюднено на веб-порталі 21.04.2020 року, при цьому Додаток до договору (специфікація), який відповідно до пункту 2.2 розділу II договору є його невід’ємною частиною, Замовником на веб – порталі не оприлюднено.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення про причини відсутності даного Додатку до договору від 17.04.2020 № 47 та завантажити його.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.