• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Деревина (паливна деревина) дрова для опалення навчальних закладів

14 лотів

Завершена

623 775.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 59.24 UAH
Номер: 51ec75248ae845e3a29dc930a5727f40
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.04.2020 15:54 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.04.2020 № 22 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 24.04.2020 №22 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-02-17-001657-b 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 96) 724-16-51, spasivoleksij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону по лотах №№2, 4, 7, 8, 9. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерних пропозицій переможців встановлено порушення норм частини четвертої статті 36 Закону по лотах №№2, 3, 4, 7, 8, 9, 10. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ФОП Сємікін Олександр Анатолійович по лотах №№1, 3, 10, 11, 12, 13, 14 та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна по лотах №№1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах №№2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 та їх оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договорів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 6 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Косівської РДА на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи від 12.03.2020 №9, 23.03.2020 №10, 26.03.2020 №11 та 09.04.2020 №13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Сємікін Олександр Анатолійович та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна, укладені договори від 10.04.2020 №№70, 71 по лотах №№3, 10 та від 13.04.2020 №№72-76 по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 (далі-Договори). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник, у пункті 3 Додатку 2 до ТД, вимагає від переможця торгів оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України, дійсну на момент її подання. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ФОП Сємікін Олександр Анатолійович, якого Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». На порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Сємікін Олександр Анатолійович по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та на порушення частини першої статті 31 Закону не відмінив торги по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. Між Замовником і переможцями торгів ФОП Сємікін Олександр Анатолійович по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна по лотах №№ 3, 10 укладено Договори, умови яких відрізняються від змісту договорів, що міститься у відповідних тендерних пропозиціях переможців торгів та у ТД. Зокрема, у Договорах міститься пункт 4.4, який відсутній у договорах поданих у відповідних тендерних пропозиціях переможців торгів та у ТД, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Оскільки Замовником укладено Договори з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону, відповідно до частини першої статті 37 Закону дані Договори є нікчемними.
Період усунення порушень: 06.05.2020 15:20 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2020 15:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист відповідь від 18.05.2020 р. № 126/01-28/04
Дата публікації звіту: 20.05.2020 10:22