-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Деревина (паливна деревина) дрова для опалення навчальних закладів
14 лотів
Завершена
623 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 59.24 UAH
мін. крок: 0% або 59.24 UAH
Номер:
51ec75248ae845e3a29dc930a5727f40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2020 00:00
Період моніторингу:
24.04.2020 15:54 - 19.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.04.2020 № 22
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.04.2020 №22
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-17-001657-b 17.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону по лотах №№2, 4, 7, 8, 9.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерних пропозицій переможців встановлено порушення норм частини четвертої статті 36 Закону по лотах №№2, 3, 4, 7, 8, 9, 10.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ФОП Сємікін Олександр Анатолійович по лотах №№1, 3, 10, 11, 12, 13, 14 та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна по лотах №№1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах №№2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 та їх оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договорів відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 6 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Косівської РДА на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи від 12.03.2020 №9, 23.03.2020 №10, 26.03.2020 №11 та 09.04.2020 №13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Сємікін Олександр Анатолійович та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна, укладені договори від 10.04.2020 №№70, 71 по лотах №№3, 10 та від 13.04.2020 №№72-76 по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 (далі-Договори).
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону у ТД не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовник, у пункті 3 Додатку 2 до ТД, вимагає від переможця торгів оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України, дійсну на момент її подання.
Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
ФОП Сємікін Олександр Анатолійович, якого Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднив в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона:
- не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу;
- не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
На порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Сємікін Олександр Анатолійович по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та на порушення частини першої статті 31 Закону не відмінив торги по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Між Замовником і переможцями торгів ФОП Сємікін Олександр Анатолійович по лотах №№2, 4, 7, 8, 9 та ФОП Кудин Юлія Анатоліївна по лотах №№ 3, 10 укладено Договори, умови яких відрізняються від змісту договорів, що міститься у відповідних тендерних пропозиціях переможців торгів та у ТД. Зокрема, у Договорах міститься пункт 4.4, який відсутній у договорах поданих у відповідних тендерних пропозиціях переможців торгів та у ТД, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Оскільки Замовником укладено Договори з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону, відповідно до частини першої статті 37 Закону дані Договори є нікчемними.
Період усунення порушень:
06.05.2020 15:20 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2020 15:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лист відповідь від 18.05.2020 р. № 126/01-28/04
Дата публікації звіту:
20.05.2020 10:22