-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 34320000-6 - "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів".
Лот 1. ТАТА 613. IVAN A07A. Лот 2. Богдан А 144.5. Лот 3. Газ 53, ГАЗ 33076, ЗІЛ 130, ЛАЗ 695. Лот 4. КРАЗ 65101 - КС3575А-1, КРАЗ 3205 01. Лот 5. VOLVO B10M60. Лот 6. Екскаватор ЕО 2621, трактор ПМЗ. Лот 7. До тролейбусів ЗіУ-9, ПМЗ, Богдан. Лот 8. Листи ресорні.
Завершена
7 755 877.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 192.28 UAH
мін. крок: 0% або 192.28 UAH
Номер:
b9a95db486e646e6af3adc2651770f81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2021 00:00
Період моніторингу:
19.11.2021 14:19 - 11.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2021 № 692
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.11.2021 № 692
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-17-001000-a від 17.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та укладання договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівель), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального підприємства «Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2020 №17 (далі – тендерна документація), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника від 16.11.2021; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ((далі – колегія АМКУ) №7013-р/пк-пз від 13.04.2020. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався;
Лот 1. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СП ТАТА ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВИЙ ДІМ «ЕНЕРДЖИ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 04.05.2020 №85;
Лот 2. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СП ТАТА ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВИЙ ДІМ «ЕНЕРДЖИ», товариства з обмеженою відповідальністю «НОВА БУС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 04.05.2020 №86;
Лот 3. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля-Запчастина», товариства з обмеженою відповідальністю «СП ТАТА ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО-ДЕТАЛЬ», товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВИЙ ДІМ «ЕНЕРДЖИ», товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПОЛІКОМ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 04.05.2020 №87;
Лот 4. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», дочірнього підприємства «АВТОМАЗ-УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПОЛІКОМ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 04.05.2020 №88;
Лот 5. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 04.05.2020 №89;
Лот 6. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗС АВТО ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПОЛІКОМ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 04.05.2020 №89;
Лот 7. звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.03.2020;
Лот 8. тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА», товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО-ДЕТАЛЬ», дочірнього підприємства «АВТОМАЗ-УКРАЇНА», фізичної особи-підприємця Маркелової Інни Вікторівни, фізичної особи-підприємця Радованця Геннадія Володимировича, фізичної особи-підприємця Щербак Альони Ігорівни, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2021, повідомлення про намір укласти договір 23.04.2020, договір про закупівлю від 06.05.2020 №93.
Період усунення порушень:
19.11.2021 15:35 - 25.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2021 15:35
Номер:
cb3b6903eeea4523945790758dcfc56d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-04-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2021 00:00
Період моніторингу:
04.11.2021 16:46 - 26.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2021 № 692
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.11.2021 № 692
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-17-001000-a від 17.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема в подальшому не допускати порушення норм законодавства при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.07.2021 № 287; тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Запорізький асфальтобетонний завод» та приватного акціонерного товариства «БІАС»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.09.2021 №530; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021; договір про закупівлю товару від 17.09.2021 №80/Е3.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник пунктом 5.5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пунктом 12 Додатку 2 до тендерної документації визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону у вигляді довідки складеної у довільній формі. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256.
Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця.
Період усунення порушень:
18.11.2021 14:49 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
dbbe80e148f94f8483e5621b1e4b79b9
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
05.11.2021 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів за темою: «Код ДК 021:2015 - 34320000-6 - "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів"», (ДК 021:2015: 34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-17-001000-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі, а також його технічні та якісні характеристики? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e428fcc433a846d99e7874d5c7f0f893
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.11.2021 11:54
Опис:
Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» є комунальним унітарним підприємством та не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів», п. 4 1 постанови КМУ від 16 грудня 2020 року №1266. ХКП «Електротранс» не є головним розпорядником бюджетних коштів або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Номер:
c07025fe5d5740c1a0f0b01bcc067f39
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2021 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «Код ДК 021:2015 - 34320000-6 - "Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів".» (ДК 021:2015: 34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-17-001000-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати документальне підтвердження отримання товарів, проведення розрахунків за отриманий товар по лотам №1, №2, №3, №4, №5, №6, №8.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0526f38aa1fe4afc9cd1dacb321ed4b5
Назва:
Висновок не стосується Хмельницького комунального підприємства "Електротранс". Додатково приєднуємо документи на другий запит у зв'язку з технічною неможливістю приєднання (відсутня зелена кнопка відповісти).
Дата опублікування:
19.11.2021 15:03
Опис:
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.07.2021 № 287; тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Запорізький асфальтобетонний завод» та приватного акціонерного товариства «БІАС»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.09.2021 №530; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2021; договір про закупівлю товару від 17.09.2021 №80/Е3.