• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (Природний газ)

Торги відмінено

1 805 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер: 5a63e2efa0f544bbb19e5fb60e0311bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.06.2020 15:36 - 11.07.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.06.2020 № 45 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.06.2020 № 45. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-02-17-000923-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1; RISK1-4_2 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини четвертої статті 28 Закону (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію (зі змінами), протоколи засідання тендерного комітету № 38 від 18.03.2020 та № 56 від 18.05.2020, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.06.2020. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Млинівською селищною радою (далі – Замовник), протоколом засідання тендерного комітету від 18.05.2020 № 56 на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2020 № 7175-р/пк-пз, вирішили вiдхилити тендерну пропозицiю переможця процедури вiдкритих торгiв учасника ТОВ «Газова компанiя». Також, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, 18.05.2020 прийнято до розгляду наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» та 25.05.2020 оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення норм частини четвертої статті 28 Закону перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» (кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції з врахуванням терміну продовження строку розгляду – 16.06.2020), Відповідно до вимог частини першої стаття 31 Закону (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. З даного приводу Замовником у своїх поясненнях вказано, що «Млинівська селищна рада буде відміняти закупівлю відповідно до частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризику підтверджено частково, а саме - (RISK1-4_2).
Період усунення порушень: 25.06.2020 13:53 - 10.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2020 13:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – відмінити торги на закупівлю по предмету «Газове паливо (природний газ)» відповідно до протоколу засідань тендерного комітету від 06.07.2020 року № 81
Дата публікації звіту: 06.07.2020 14:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 14.07.2020 16:27

Запити/Пояснення