-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
214 811.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 074.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 074.06 UAH
Номер:
1a03eef5d39e47a7a045784a0e2e1c4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
07.04.2020 17:10 - 29.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2020 №73
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ .
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 07.04.2020 № 73)
№ з/п Оголошення Замовник Очікувана вартість Предмет закупівлі Відповідальна особа
8.UA-2020-02-17-000736-a ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 214 811.00 Офісне устаткування та приладдя різне
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Мереф`янської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.02.2020 № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ Торговельна компанія «ЮЛіС» (далі за текстом - ТОВ «ТК «ЮЛіС»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.03.2020 № 33; повідомлення про намір укладання договору від 10.03.2020, договір від 25.03.2020 №209, додаткові угоди від 31.03.2020 №1 та від 06.04.2020 №2.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ТК «ЮЛіС» не надано згоду на збір та обробку персональних даних Учасника, заповнюється власноруч керівником та/або службовою (посадовою) особою Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів та ненадано лист – гарантію щодо врахування пункту 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», чим порушено вимоги пунктів 11,12 додатку 1 тендерної документації.
Також, додатком 2 тендерної документації передбачено зазначення гарантії - 12 місяців на товар та що товар повинен бути новим, непошкодженим, в упаковці від виробника, повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, тоді як у тендерній пропозиції ТОВ «ТК «ЮЛіС» оприлюднено технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без зазначення вищевказаних вимог.
Таким чином, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям.
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТК «ЮЛіС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та укладено договір від 25.03.2020 №209.
Період усунення порушень:
17.04.2020 16:44 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2020 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Прийнято рішення щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору. Ведуться перемовини щодо розірвання договору за взаємною згодою Сторін, відповідно до п. 11.2. розділу XI Договору.
Дата публікації звіту:
27.04.2020 11:33