• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кабелі

Завершена

951 546.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 14 273.00 UAH
Номер: 87f57c62ed9e4cf380662e5d9e257638
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-13-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.04.2020 11:20 - 14.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.04.2020 № 62 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.04.2020 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 25 UA-2020-02-17-000334-b 17.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини першої статті 3, частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 07.02.2020 № 74, тендерну пропозицію ФОП «ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ», приватного акціонерного товариства «АЗОВКАБЕЛЬ», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) від 12.03.2020 № 177, від 08.04.2020 № 277, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2020, договір від 28.04.2020 № 293/20. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП «ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» з підстав, зазначених у протоколі розгляду 12.03.2020 № 177, оскільки вказаним учасником надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 06.11.2013 № 200147396 серія НБ № 449506, відомості про учасника від 02.03.2020 № 1-ТД, довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 02.03.2020 № 3-ТД, лист – гарантію про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 02.03.2020 № 5-ТД, у яких наявна вся інформація, яка вимагалася Замовником згідно з п.п. 2.4 п.2 додатку № 1 до ТД, додатку № 3 до ТД, п.п.1.1 п. 1 додатку №1 до ТД, додатку № 2 до ТД, відповідно. Слід зазначити, що відповідно до п. 2 Розділу 5 ТД передбачено допущення формальних помилок, які не призведуть до відхилення тендерних пропозицій, зокрема недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом. Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту другого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, безпідставно відхилено тендерну пропозицію ФОП «ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ», яка є дешевшою від пропозиції переможця на суму 274 200 грн, з підстав, зазначених Замовником у протоколі, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. Крім того, встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, оскільки у складі пропозиції приватного акціонерного товариства «АЗОВКАБЕЛЬ» відсутній сертифікат якості на кабель ПВС 5х16 (позиція 3), що не відповідає вимогам додатку 4 до ТД. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року не відхилив тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «АЗОВКАБЕЛЬ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, відхиливши тендерну пропозицію одного учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію іншого, з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 29.04.2020 16:47 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2020 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 06.05.2020 15:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: порушення не усунуто
Дата публікації: 26.05.2020 18:02