-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ґрунтовка, клейова суміш, шпаклівка, розчинник, піна та паста монтажна, герметик
повний асортимент товару визначено у Додатку 7 Тендерної документації
Торги не відбулися
783 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Номер:
181f040423364a3c941e0ef1e671f2c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-21-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2020 00:00
Період моніторингу:
21.04.2020 16:47 - 14.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2020 Одеса № 105
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.04.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2020 № 105
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-02-16-000013-c 16.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Житлово-комунальний сервіс «Фонтанський» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 12.02.2020 № 17-20 (із змінами, що затверджено протоколом тендерного комітету від 03.03.2020 за № 2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ»), протокол засідання тендерного комітету про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 23.03.2020 № 3, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі від 06.04.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.04.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.04.2020.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 06.04.2020 № 4 тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ», відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та його визначено переможцем процедури закупівлі відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір про оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 07.04.2020.
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне:
- відповідно до вимог підпункту 6.1. пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, надає: довідку в довільній формі за підписом керівника з печаткою Учасника з описом товару, що буде поставляти Учасник та його відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому пункті тендерної документації. На підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам тендерної закупівлі надати копію (копія завірена постачальником/Учасником) технічного паспорту виробника товару або сертифікату відповідності, або сертифікату якості виробників, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки. У разі відсутності вимоги про відповідність позиції (найменування) товару конкретному державному стандарту України, така позиція (найменування) товару повинна відповідати діючому державному стандарту України, а у разі відсутності діючого ДСТУ, звичайним технічним та якісним вимогам до такого товару, що підтверджується копією технічного паспорту виробника товару або сертифікату якості виробника, або паспорту якості виробника продукції (копія завірена постачальником/Учасником).
Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції на шпаклівку Ізогіпс (стартова IzoGip Єврогіпс) та шпаклівку Сатенгіпс (фінішна шпаклівка Єврогіпс) (згідно Технічного опису товару, що пропонується до постачання від 03.03.2020 № 10) надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.11.2015 № 05.03.02-03/49329 на штукатурку будівельну гіпсову Saten, Izo, Saten Power, Izo Power, Spray Plaster, Kartoniver, Fugadol, Yapi торговельних марок Ekogips та Eurogips за кодом УКТ ЗЕД: 3214900090 та рішення ДП «Одесастандартметрологія» від 06.12.2012 № 802р-26/23 щодо не обов’язковості сертифікації товару, у тому числі: шпаклівки (код УКТ ЗЕД: 3214).
Крім того, учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції на пасти монтажні у тюбиках TM UNIPAK (фасування 65 г., та 250 г.), (згідно Технічного опису товару, що пропонується до постачання від 03.03.2020 № 10) надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.05.2017 № 602-123-20-3/13959 на ущільнюючі пасти, герметики та рідини (ущільнюючі пасти, гумова мастика, санітарний силікон, рідкий герметик) TM «UNIPAK» та паспорт безпечності матеріалу на продукцію, а саме герметик.
Проте, паспорт безпечності матеріалу на продукцію (герметик) не підтверджує відповідність технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, а саме: пасти монтажні у тюбиках TM UNIPAK (фасування 65 г., та 250 г.).
Крім того, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є технічним паспортом виробника товару або сертифікатом відповідності, або сертифікатом якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджено наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 № 247 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 10.01.2001 за № 4/5195 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
В свою чергу, відповідно до абзацу десятого частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» задані вимоги - заявлені потреби чи очікування, які зафіксовані в технічних регламентах, стандартах, технічних специфікаціях або в інший спосіб.
Разом з тим, згідно абзацу першого частини другої статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
Отже, тим самим, рішення ДП «Одесастандартметрологія» від 06.12.2012 № 802р-26/23 не обґрунтовує ненадання учасником технічного паспорту виробника товару або сертифікату відповідності, або сертифікату якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки.
Тому, на порушення вимог підпункту 6.1. пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» не дотримано вимоги тендерної документації в цій частині.
Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам ТД в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 22.04.2020.
Надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 27.04.2020 не містять підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам ТД.
Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
29.04.2020 10:55 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2020 10:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У рамках проведеннного моніторингу (ID моніторингу UA-M-2020-04-21-000045), замовником прийнято рішення про про відміну рішення, яким визнано ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020). Замовником відхилено пропозицію про ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у рамках зазначеної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
08.05.2020 13:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
08.05.2020 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
8174aed62fda4591b8dd9d5cb8f0ae96
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2020 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2020 00:00
Опис:
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 21.04.2020 № 105 розпочато моніторинг процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», яка проводиться комунальним підприємством «Житлово-комунальний сервіс «Фонтанський» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції Закону чинної на момент оголошення процедури закупівлі) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Усі довідки учасника у довільній формі мають бути складені після дати публікації оголошення про проведення закупівлі», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією, щодо виконання учасником аналогічних договорів, що не містять реквізити, а саме дату документу?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам підпункту 5.2. «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з інформацією щодо виконання учасником аналогічних договорів, що надана у складі тендерної пропозиції, між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та Державним підприємством «Український дитячий центр «Молода гвардія» укладено договори від 23.05.2017 № 110-Т/Прз та від 13.03.2018 № 42-Т/Прз, між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та НУ «Одеська морська академія» укладено договір від 19.08.2019 № 1908, між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та Ренійською філією ДП «АМПУ» укладено договір від 12.11.2019 № 106-В-РЕФ-19, однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні договір між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та Державним підприємством «Український дитячий центр «Молода гвардія» від 13.03.2018 № 42-Т/Прз, копії видаткових накладних та листа відгука щодо нього, а також, відсутні видаткові накладні та лист відгук до договору від 19.08.2019 № 1908, що укладено між ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» та НУ «Одеська морська академія»?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимогам підпункту 6.1. пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, надає: довідку в довільній формі за підписом керівника з печаткою Учасника з описом товару, що буде поставляти Учасник та його відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому пункті тендерної документації. На підтвердження відповідності предмету закупівлі затвердженим стандартам та технічним умовам тендерної закупівлі надати копію (копія завірена постачальником/Учасником) технічного паспорту виробника товару або сертифікату відповідності, або сертифікату якості виробників, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на шпаклівку Ізогіпс (стартова IzoGip Єврогіпс) та шпаклівку Сатенгіпс (фінішна шпаклівка Єврогіпс) (згідно Технічного опису товару, що пропонується до постачання від 03.03.2020 № 10) надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.11.2015 № 05.03.02-03/49329 на штукатурку будівельну гіпсову Saten, Izo, Saten Power, Izo Power, Spray Plaster, Kartoniver, Fugadol, Yapi торговельних марок Ekogips та Eurogips за кодом УКТ ЗЕД: 3214900090 та рішення ДП «Одесастандартметрологія» від 06.12.2012 № 802р-26/23 щодо не обов’язковості сертифікації товару, у тому числі: шпаклівки (код УКТ ЗЕД: 3214). Проте, зазначений Висновок не є технічним паспортом виробника товару або сертифікатом відповідності, або сертифікатом якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки; рішення ДП «Одесастандартметрологія» від 06.12.2012 № 802р-26/23 не обґрунтовує ненадання учасником технічного паспорту виробника товару або сертифікату відповідності, або сертифікату якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки.
Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції на пасти монтажні у тюбиках TM UNIPAK (фасування 65 г., та 250 г.), (згідно Технічного опису товару, що пропонується до постачання від 03.03.2020 № 10) надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.05.2017 № 602-123-20-3/13959 на ущільнюючі пасти, герметики та рідини (ущільнюючі пасти, гумова мастика, санітарний силікон, рідкий герметик) TM «UNIPAK» та паспорт безпечності матеріалу на продукцію, а саме герметик. Однак, зазначений Висновок не є технічним паспортом виробника товару або сертифікатом відповідності, або сертифікатом якості виробника, або паспорту якості виробника продукції, що пропонується до поставки; а паспорт безпечності матеріалу на продукцію (герметик) не підтверджує відповідність технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, а саме: пасти монтажні у тюбиках TM UNIPAK (фасування 65 г., та 250 г.)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» вимог ТД та допущенням їх до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
912951906baa43c5847d05e84cb392d9
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
27.04.2020 16:43
Опис:
Пояснення щодо обґрунтування рішень КП «ЖКС «Фонтанський» (далі – Замовник), які розглядаються у рамках моніторингу процедури закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020).
1. Стосовно відсутності реквізиту «дати складання» на документах наданих ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – Учасник).
Приймаючи рішення при розгляді тендерної пропозиції Учасника, Замовник виходив із наступного:
По-перше: Безумовно, у тендерній документації наявна вимога щодо підготовки Учасником довідок після дати публікації відповідного оголошення про проведення закупівлі. Однак відсутність дати складання на документі надає можливість дійти до єдиного висновку: «з огляду на такий документ, не є можливим визначитись із конкретною датою його складання». Тобто, дата складання документу може бути як після дати публікації оголошення, так і до такої дати. Враховуючи аналіз інших документів (довідок) складених Учасником, які складені після дати оприлюднення відповідного оголошення, Замовником прийнято рішення про відповідність довідок умовам тендерної документації, у тому числі, враховуючи найбільшу економічну вигідність пропозиції Учасника;
По-друге: Приймаючи рішення про відповідність документів без зазначення дати, Замовником попередньо проведено аналіз практики розгляду аналогічних справ АМКУ. Розглядаючи аналогічні скарги, АМКУ враховує наявність чіткої вимоги у тендерній документації, наприклад «Учасник при складанні документів зазначає дату складання такого документу». У разі відсутності такої чіткої вимоги, АМКУ стає на бік скаржника, який оскаржує рішення про його відхилення із підстави відсутності дати складання документу. Наявність у документі обов’язкового реквізиту як дата, є вимогою до оформлення організаційно-розпорядчих документів регламентовано національним стандартом України "ДСТУ 4163-2003. Але АМКУ не враховує вимоги зазначеного нормативного документу і приймає до уваги лише положення, які зазначені у тендерній документації. У тендерній документації відсутні пряма вимога щодо обов’язку визначення дати складання документу, а відсутність дати складання документу не дає Замовнику можливості стовідсотково встановити що його складання відбулось до дати оприлюднення відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Таким чином, враховуючи зазначені вище обставини, Замовником розглянуті у якості відповідних вимогам Тендерної документації надані Учасником Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З метою уникнення аналогічних питань з приводу наявності/відсутності дати складання документу, Учасником буде використовуватись більш чіткі визначення аналогічних вимог у тендерних документації при проведення наступних процедур закупівель.
2. Стосовно відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів».
Аналізуючи практику АМКУ ( рішення № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року), вимога Замовника про надання копії щонайменше двох аналогічних договорів, визнається дискримінаційною по відношенню до новостворених учасників, які мають у наявності лише один укладений аналогічний договір.
Враховуючи зазначену практику, при складанні тендерної документації Замовником зазначено пп. 5.2.2. ТД необхідність надання «оригіналу договору» без зазначені необхідної кількості таких аналогічних договорів. Тобто, на виконання вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду викання аналогічних договорів, Учасник повинен надати лише один аналогічний договір, із додаванням додаткових документів, якими підтверджується належне виконання такого договору.
Враховуючи зазначене, Замовник вважає належним виконанням вимог тендерної документації Учасником, яким надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
- оригіналу договору, який вказаний у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного між Учасником і Державним підприємством «Український дитячий центр «Молода гвардія» укладено договори від 23.05.2017 № 110-Т/ПРЗ;
- Оригіналів накладних, якими підтверджено здійснення поставки за договором № 110-Т/ПРЗ;;
- Лист відгук щодо виконання договору № 110-Т/ПРЗ;
Таким чином, Учасником належним чином виконані відповідні вимоги тендерної документації, а надання Учасником інших договорів, крім договору № 110-Т/ПРЗ від 23.05.2017 р., ніяким чином не впливає на результат розгляду тендерної пропозиції, оскільки надання копій таких договорів не є вимогою тендерної документації.
3. Документальне підтвердження Учасником якісних характеристик предмету закупівлі.
Зазначеним підтверджуємо помилковість врахування Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи у якості належного документального підтвердження якісних характеристик запропонованого товару.
Зазначене обумовлене тим, що Замовник вперше здійснює закупівлю такого товару із застосуванням процедури «відкриті торги».
Під час підготовки цих пояснень, попередньо було розглянуті документи тендерних пропозиції інших учасників закупівлі, якими підтверджені якісні характеристики предмету закупівлі. Нажаль іншими учасниками, також невиконані вимоги тендерної документації щодо документального підтвердження якісних характеристик предмету закупівлі, шляхом надання Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Зазначене обумовлено тим, що частина предмету закупівлі є імпортований товар, який не підлягає обов’язкові сертифікації, а іноземні виробники товару не надають паспорти якості. Таким чином, Учасники закупівлі мають у наявності лише Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який імпортується до нашої країни.
За аналізом закупівель аналогічних предметів, замовники передбачають вищезазначену обставину із наявності лише Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи і можливість надання такого документу передбачено умовами відповідних тендерних документації.
Нажаль, жоден із Учасників не звернувся до Замовника, у межах передбачених строків, із відповідним запитанням про можливість внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Враховуючи встановлені обставини, КП «ЖКС «Фонтанський» зобов’язується прийняти єдине законне рішення про відміну рішення, яким визнано ТОВ «УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ» переможцем закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-16-000013-c, дата оприлюднення 16.02.2020). Прийняття зазначеного рішення буде розглянуто на засідання тендерного комітету КП «ЖКС «Фонтанський» на оприлюднено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».