-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області
Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) Місце виконання робіт : - вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області Обсяг: детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.03.2021 року Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Завершена
17 898 369.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 178 983.70 UAH
мін. крок: 1% або 178 983.70 UAH
Номер:
94e6bea2f9574eb7bf9f54d7b6cf4bfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 12:46 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-02-14-003717-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020).
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2020 року
№ 1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі – ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН») та приватного акціонерного товариства «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (далі – ПАТ «БКБМ», Переможець), протоколи уповноваженої особи від 10.03.2020, від 10.03.2020, від 16.03.2020, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2020, договір підряду від 03.04.2020 № 03/04.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 37 Закону (в редакції від 08.02.2020) договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 3 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (далі - ТД) передбачено надання учасниками проекту договору, наведеного у Додатку № 9 до цієї ТД.
Пунктом 11.3. розділу ХІ Договору, що є Додатком 9 до ТД передбачено, що «Генпідрядник не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору».
За результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна пропозиція Переможця містить документ «Лист згода з істотними умовами договору» від 20.02.2020 № 046-ЮР, у якому він засвідчує свою згоду з істотними умовами договору підряду згідно із Додатком 9 до ТД та Договір підряду (проєкт) (Додаток 9 до ТД), у пункті 11.3 якого зазначено, що «Генпідрядник не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору»
У пункті 4 Розділу 6 ТД передбачено, що Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції подає підписані істотні умови договору, з заповненими своїми реквізитами, наведені у Додатку № 10 до цієї тендерної документації. Зокрема, у пункті 2 Додатку № 10 зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. У пункті 4 цього ж додатку зазначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція Переможця містить документ «Істотні умови договору» від 20.02.2020 № 047-ЮР, у якому він надає підписані істотні умови договору з заповненими своїми реквізитами, відповідно до Додатку № 10.
Також у пункті 6 Розділу 6 ТД Замовник установив вимогу, що переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Проте, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель від 03.04.2020, в укладеному Договорі підряду від 03.04.2020 № 03/04 у пункті 11.3 зазначено, що «Генпідрядник не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,5 відсотків вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору»
Отже, Замовником укладено договір з Переможцем з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020).
На запит Держаудитслужби щодо надання пояснення, інформації та документів Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав через електронну систему закупівель документи, що підтверджують перерахування коштів на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовника (16 981 586,37 х 5% = 849 079,32 грн).
Період усунення порушень:
19.06.2020 18:02 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 18:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідності до зовов'язання за результатами моніторингу надаємо, документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та підтвердні документи. Порушення усунуто.
Дата публікації звіту:
25.06.2020 12:25
Запити/Пояснення
Номер:
1f780a1760a84d8bb9a6d0c51c3f1294
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2020 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області, очікуваною вартістю 17 898 369,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином вами визначено переможцем процедури закупівлі
ПАТ «БКБМ» при наявній невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам договору в тендерній пропозиції ПАТ «БКБМ».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0cf1eb36374c4dd7955e1c7a6466010c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.06.2020 12:16
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Очікувана вартість процедури закупівлі «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (UA-2020-02-14-003717-c) розрахована та визначена на підставі виготовленого робочого проекту з Капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області. Даний проект пройшов експертизу та отримав Експертний звіт №V-0530-18/ПРОЕКСП від 13.12.2018 року в якому зазначена загальна кошторисна вартість об’єкту. Копія висновку та додатку до нього додається.
2. Яким чином вами визначено переможцем процедури закупівлі ПАТ «БКБМ» при наявній невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам договору в тендерній пропозиції ПАТ «БКБМ».
У відповідності до вимог тендерної документації, а саме Додатку 9 до тендерної документації, Замовником було передбачено, що: * Зазначені в цьому проекті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти..
Додатки до договору оформлювати згідно рекомендацій Мінрегіонбуду.
Тому будь-які коригування договору є правомірними і не суперечать вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівлі.
В ході проведення кваліфікації учасника, учасником ПАТ «БКБМ», до електронної системи закупівель було подано весь пакет документів який не суперечив умовам тендерної документації замовника. Як результат замовником визначено переможцем ПАТ «БКБМ» та складено протокол про намір укласти договір.
По закінченню строку оскарження, між Учасником та Замовником був підписаний договір від 03.04.2020 №03/04 та опублікований в системі електронних закупівель.
Пізніше замовником було встановлено технічну помилку в Договорі та направлено лист до ПАТ «БКБМ» від 01.06.2020 № 105302-20-20 яким Гірська сільська рада просить доперерахувати забезпечення договору згідно вимог тендерної документації.
Копія листа додається.
Номер:
e9d4cce9299f4fe7b629a4b94f7162ab
Назва:
По надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2020 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області, очікуваною вартістю 17 898 369,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином, на підставі яких документів та на яку суму
ПАТ «БКБМ» перераховано кошти для забезпечення виконання укладеного договору від 03.04.2020 № 03/04 відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb8ae9678286451b9b7d17e461d0bd4d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.06.2020 13:41
Опис:
1. Яким чином, на підставі яких документів та на яку суму ПАТ «БКБМ» перераховано кошти для забезпечення виконання укладеного договору від 03.04.2020 № 03/04 відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c.
Кошти перераховані на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації замовника в сумі 84907,93 гривень.