• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV 2008) 19510000-4 Гумові вироби (автошини)

джерело фінансування власні кошти

Торги відмінено

1 685 193.87 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 425.97 UAH
Номер: 0d455538a5b648d2a2b0ea60184cbf3a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 30.07.2020 10:34 - 21.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.07.2020 № 44 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 30.07.2020 №44 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-02-14-003358-c 14.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 18 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі № 922-VIII» (в редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 27.07.2020 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2019 № 7496-р/пк-пз (далі – Рішення АМКУ). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Рішення АМКУ орган оскарження зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» та рішення про визначення ТОВ «БСТ-АВТО» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 06.07.2020 виконано вищевказане рішення та визнано переможцем процедури закупівель ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА». Однак, відповідно до протоколу тендерного комітету від 27.07.2020 №3 Замовником пропозицію ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКАВ відхилено у зв’язку з тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, або укладання договору про закупівлю та визнано переможцем торгів пропозицію ТОВ «БСТ-АВТО». Таким чином, Замовником станом на 07.08.2020 рішення органу оскарження не виконано, рішення органу оскарження не оскаржено в судовому порядку та не оприлюднено інформацію про відміну торгів у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, чим порушено вимоги частини дванадцятої статті 18 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 11.08.2020 14:38 - 27.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2020 14:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку моніторингу, дану процедуру відкритих торгів буде скасовано. Додатково про виконання буде повідомлено.
Дата публікації звіту: 17.08.2020 09:50