-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV 2008) 19510000-4 Гумові вироби (автошини)
джерело фінансування власні кошти
Торги відмінено
1 685 193.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 425.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 425.97 UAH
Номер:
0d455538a5b648d2a2b0ea60184cbf3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-27-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2020 00:00
Період моніторингу:
30.07.2020 10:34 - 21.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 44
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.07.2020 №44
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-14-003358-c 14.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини дванадцятої статті 18 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі № 922-VIII» (в редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протокол тендерного комітету від 27.07.2020 №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2019 № 7496-р/пк-пз (далі – Рішення АМКУ).
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до Рішення АМКУ орган оскарження зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» та рішення про визначення ТОВ «БСТ-АВТО» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 06.07.2020 виконано вищевказане рішення та визнано переможцем процедури закупівель ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА».
Однак, відповідно до протоколу тендерного комітету від 27.07.2020 №3 Замовником пропозицію ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКАВ відхилено у зв’язку з тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, або укладання договору про закупівлю та визнано переможцем торгів пропозицію ТОВ «БСТ-АВТО».
Таким чином, Замовником станом на 07.08.2020 рішення органу оскарження не виконано, рішення органу оскарження не оскаржено в судовому порядку та не оприлюднено інформацію про відміну торгів у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, чим порушено вимоги частини дванадцятої статті 18 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
11.08.2020 14:38 - 27.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2020 14:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку моніторингу, дану процедуру відкритих торгів буде скасовано. Додатково про виконання буде повідомлено.
Дата публікації звіту:
17.08.2020 09:50