-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків)
Завершена
7 627 939.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 15 255.88 UAH
мін. крок: 0.2% або 15 255.88 UAH
Номер:
559ea5d3ca2d4f709559c733510f3754
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-17-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2020 00:00
Період моніторингу:
17.09.2020 19:19 - 09.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2020 № 190
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2020-02-14-002524-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності укладання та оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильність розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність укладання та оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Жилкомсервіс» (далі – Замовник) від 05.03.2020 № 1-05/03, тендерну пропозицію Приватного підприємства - фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» (далі – ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.03.2020 №2-24/03, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2020, договір від 06.04.2020 №17-ВТ, додаткова угода від 10.04.2020 №1, додаткова угода від 09.07.2020 №2.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 2.1 технічних вимог до предмету закупівлі передбачено, що надання послуг з проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків здійснюється згідно вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі – Закон № 4004-XII).
Також, пунктом 2.1. проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, згоду з умовами якого надано учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ», у складі тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі – Закон № 4004-XII) та Закону України «Про пестициди та агрохімікати» від 02.03.1995 № 86/95-ВР (далі – Закон № 86/95-ВР).
Разом з тим, відповідно до частини першої статті 25 Закону № 4004-XII, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни у разі застосування хімічних речовин і матеріалів, продуктів біотехнології зобов'язані дотримувати санітарних норм.
Вимогами пункту 2.5. технічних вимог до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, передбачена наявність матеріальної та технічної бази для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок. Вимоги щодо виготовлення та застосування отруєних принад спеціалізованими організаціми регламентуються пунктом 6.6 Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98
Підпунктом 6.6.3. Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98 передбачено, що отруєні принади готують у спеціально виділеному приміщенні, обладнаному витяжною шафою, з цементною або покритою керамічною плиткою підлогою, або на відкритому повітрі на майданчиках із твердим покриттям.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.03.2020 №3.5.1.1, відповідно до якої учасником на момент подання тендерної пропозиції не підтверджено наявність матеріальної та технічної бази для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок (спеціально виділеного приміщення, обладнаного витяжною шафою тощо), оскільки в наявності є лише ноутбук, багатофункціональний пристрій (МФУ), холодильна камера, мотооприскувач, автомобіль. Вищевказані технічні засоби по своїм функціональним можливостям не призначені для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок.
Зазначене не відповідає пункту 2.5. технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку №1 до тендерної документації.
Пунктом 2.4. технічних вимог до предмету закупівлі передбачено наявність відповідних сертифікатів якості або інших документів, які дозволяють застосовувати дезінфекційні засоби у житлових будинках та спорудах.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано Висновок СЕС від 30.12.2009 на «Родентицид Шторм, 0,005%», відповідно до якого сфера застосування вищезазначеного дезінфекційного засобу – сільське господарство.
Зазначене не відповідає пункту 2.4. технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ», а протоколом розгляду тендерних пропозицій від 16 березня 2020 допустив учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» до аукціону.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 2.1 технічних вимог до предмету закупівлі, які містяться в Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що надання послуг з проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків здійснюється згідно вимог Закону № 4004-XII.
Пунктом 2.1. проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, згоду з умовами якого надано учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА», у складі тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Закону № 4004-XII та Закону № 86/95-ВР.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону № 4004-XII, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни у разі застосування хімічних речовин і матеріалів, продуктів біотехнології зобов'язані дотримувати санітарних норм.
Відповідно до статті 1 Закону № 86/95-ВР, пестициди віднесено до токсичних речовин. Відповідно до частини першої статті 11 Закону № 86/95-ВР, транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами.
Абзацом другим підпункту 4.5.2 пункту 4.5 Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98 передбачено, що транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічного службою.
У складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2020 №18, де визначено перелік автомобілів, якими буде здійснено перевезення пестицидів, дератизаційних та дезинфікційних засобів.
Однак, відповідно до тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» та інформації, отриманої Північно-східним офісом Держаудитслужби від Харківської місцевої прокуратури №2 та Головного Управління Держспоживслужби в Харківській області встановлено, що жодних документів дозвільного характеру на автотранспорт, визначений в довідці від 11.09.2020 №18 , Головним Управлінням Держспоживслужби в Харківській області протягом 2017-2020 років не видавалося.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ Україна», а допустив його до аукціону, визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 06.04.2020 №17-ВТ.
Період усунення порушень:
22.09.2020 16:43 - 07.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2020 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
7e7aa1fc69e9486696b0b2136ed33c78
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
30.09.2020 15:58
Опис:
За результатами розгляду моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби номер UA-M-2020-09-17-000002 надаємо обґрунтовані пояснення.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 2.1 технічних вимог до предмету закупівлі передбачено, що надання послуг з проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків здійснюється згідно вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі – Закон № 4004-XII).
Також, пунктом 2.1. проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, згоду з умовами якого надано учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ», у складі тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі – Закон № 4004-XII) та Закону України «Про пестициди та агрохімікати» від 02.03.1995 № 86/95-ВР (далі – Закон № 86/95-ВР).
Разом з тим, відповідно до частини першої статті 25 Закону № 4004-XII, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни у разі застосування хімічних речовин і матеріалів, продуктів біотехнології зобов'язані дотримувати санітарних норм.
Вимогами пункту 2.5. технічних вимог до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, передбачена наявність матеріальної та технічної бази для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок. Вимоги щодо виготовлення та застосування отруєних принад спеціалізованими організаціями регламентуються пунктом 6.6 Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98
Підпунктом 6.6.3. Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98 передбачено, що отруєні принади готують у спеціально виділеному приміщенні, обладнаному витяжною шафою, з цементною або покритою керамічною плиткою підлогою, або на відкритому повітрі на майданчиках із твердим покриттям.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.03.2020 №3.5.1.1, відповідно до якої учасником на момент подання тендерної пропозиції не підтверджено наявність матеріальної та технічної бази для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок (спеціально виділеного приміщення, обладнаного витяжною шафою тощо), оскільки в наявності є лише ноутбук, багатофункціональний пристрій (МФУ), холодильна камера, мотооприскувач, автомобіль. Вищевказані технічні засоби по своїм функціональним можливостям не призначені для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок.
Зазначене не відповідає пункту 2.5. технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку №1 до тендерної документації.
За результатами вищевикладеного пояснюємо наступне.
Згідно вимог п.п. 1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол від 05.03.2020 року № 1-05/03, вимагається надання інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі з наданням його переліку, що підтверджує можливість надання послуг, що є предметом закупівлі. Слід відмітити, що тендерною документацією вимагається надання довідки в довільній формі.
Так, на виконання вищевказаної вимоги учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.03.2020 №3.5.1.1 в котрій наведено перелік обладнання та матеріально-технічної бази та зазначено, що у разі перемоги у тендерних торгах та підписання договору, підприємство гарантує, що недостатнє необхідне обладнання буде придбане у найкоротші строки, а для зручності пересування поміж об’єктів Замовника підприємство додатково орендує транспорт, який дозволить своєчасно реагувати та виконувати заявки на проведення дератизації або дезинфікації.
Разом з тим, учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано в складі своєї тендерної пропозиції «Гарантійний лист про достовірність наданої інформації» від 03.03.2020 №5.2.1 в котрому зазначено, що учасник гарантує, що вся інформація, надана ним у довільній формі у документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених ст. 17 Закону, та в усіх складених і наданих документах у складі тендерної пропозиції є достовірною і підтверджує, що відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Пунктом 2.4. технічних вимог до предмету закупівлі передбачено наявність відповідних сертифікатів якості або інших документів, які дозволяють застосовувати дезінфекційні засоби у житлових будинках та спорудах.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано Висновок СЕС від 30.12.2009 на «Родентицид Шторм, 0,005%», відповідно до якого сфера застосування вищезазначеного дезінфекційного засобу – сільське господарство.
Зазначене не відповідає пункту 2.4. технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до п. 2 ДОДАТОК 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено про основні вимоги до послуг та не зазначено про обов’язковість надання взагалі та конкретно визначених документів. Також, учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано в складі своєї тендерної пропозиції «Лист-погодження з вимогами, визначеними у технічних вимогах» від 03.03.2020 №3.6.1.4 в котрому гарантує виконання усіх пунктів та вимог, зазначених у ДОДАТОК 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та надає погодження з вимогами Додатку №1.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 2.1 технічних вимог до предмету закупівлі, які містяться в Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що надання послуг з проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків здійснюється згідно вимог Закону № 4004-XII.
Пунктом 2.1. проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, згоду з умовами якого надано учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА», у складі тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Закону № 4004-XII та Закону № 86/95-ВР.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону № 4004-XII, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни у разі застосування хімічних речовин і матеріалів, продуктів біотехнології зобов'язані дотримувати санітарних норм.
Відповідно до статті 1 Закону № 86/95-ВР, пестициди віднесено до токсичних речовин. Відповідно до частини першої статті 11 Закону № 86/95-ВР, транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами.
Абзацом другим підпункту 4.5.2 пункту 4.5 Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98 передбачено, що транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічного службою.
У складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2020 №18, де визначено перелік автомобілів, якими буде здійснено перевезення пестицидів, дератизаційних та дезинфікційних засобів.
Однак, відповідно до тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» та інформації, отриманої Північно-східним офісом Держаудитслужби від Харківської місцевої прокуратури №2 та Головного Управління Держспоживслужби в Харківській області встановлено, що жодних документів дозвільного характеру на автотранспорт, визначений в довідці від 11.09.2020 №18, Головним Управлінням Держспоживслужби в Харківській області протягом 2017-2020 років не видавалося.
Учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 11.03.2020 №18 в котрій зазначено про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, а саме:
високотехнологічне аерозольне обладнання та сучасний виробничий інвентар (розпилювачі, оприскувачі, мотооприскувачі та інше) в достатній кількості та в належному стані;
засоби індивідуального захисту (маски, напівмаски, окуляри, фільтри, рукавички), спецодяг;
спеціально обладнаний автотранспорт (власний та орендований) в відповідному вимогам технічному стані;
спеціально оснащене приміщення для зберігання обладнання, дезінфекційних засобів, виготовлення приманок (санітарний паспорт на приміщення в наявності).
Крім того, відповідно до п. 2 ДОДАТОК 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено про основні вимоги до послуг та не зазначено про обов’язковість надання взагалі та конкретно визначених документів. Також, учасником ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» надано в складі своєї тендерної пропозиції «Лист-гарантія про достовірність наданої інформації» від 11.03.2020 №13 в котрому гарантує виконання що вся надана в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону інформація є достовірною.
Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагається надання в складі тендерної пропозиції документів дозвільного характеру на автотранспорт.
Враховуючи вищевикладене, просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.