• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясла-садок №17 «Світлячок» по вул. Нахімова, 441, в м. Ізмаїл Одеської області

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Завершена

33 571 784.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 167 858.92 UAH
Номер: 837c2e48485b48c9936744530802bbbb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-20-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.03.2020 16:16 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2020 № 66 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 20.03.2020 № 66 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2020-02-14-001144-c 14.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «АСК», ТОВ «ПІВДЕНБУД-М» та ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ» та ПП «КОНТІ» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень до тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.02.2020 № 6 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції приватного підприємства «АСК» (далі – ПП «АСК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУД-М» (далі – ТОВ «ПІВДЕНБУД-М») товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ» (далі – ТОВ «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ»), приватного підприємства «КОНТІ» (далі – ПП «КОНТІ»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.03.2020 № 9, від 12.03.2020 № 10, від 16.03.2020 № 12, від 17.03.2020 № 13, 8 звернень за роз’ясненням щодо тендерної документації від 23.02.2020, 8 роз’яснень на звернення Замовника від 26.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14.04.2020 № 7178-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність, зокрема Указ Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015, який втратив чинність на підставі Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015, та Рішення Ради національної безпеки і оборони України (далі – РНБОУ) від 02 вересня 2015 року, яке втратило чинність на підставі Рішення РНБОУ від 28 квітня 2017 року.
Період усунення порушень: 24.04.2020 16:57 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2020 16:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву від 05.05.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 07.05.2020 10:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо пояснення щодо порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону. В тендерній документації була допущена технічна помилка в частині посилань на нормативно-правові акти, які втратили чинність. В період уточнення жоден учасник не звернувся за роз'ясненням , та не звернувся до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Також, вказані посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність не призвели до дискваліфікації учасників, та не вплинули на визначення переможця торгів. Порушення були прийняті до відома і не будуть допускатися в подальшому.
Дата публікації звіту: 27.04.2020 12:29

Запити/Пояснення