• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для дому. Меблі для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва.

Меблі для дому. Меблі для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва.

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 800.00 UAH
Номер: afa3683a747548deb7ecbb5fe35f43d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.03.2020 17:43 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2020 № 49 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2020-02-13-002678-b 13.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення частини 4 статті 28 Закону За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 13.02.2020 № 1, тендерну пропозицію ТОВ «Меблі-Техностиль», протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.03.2020 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2020, договір від 23.03.2020 № 275. Аналізом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. Крім цього встановлено, що Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 15.04.2020 15:43 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2020 15:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 21.04.2020 14:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 13.08.2020 13:12