-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливна деревина
Торги відмінено
760 084.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 600.84 UAH
мін. крок: 1% або 7 600.84 UAH
Номер:
cbd6b724556f498299357c1bee04e82c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 17:22 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020
№ 19
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.03.2020 № 19.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-02-13-000785-b від 13.02.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пунктам 2, 3 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині строку розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ДП «Ємільчинське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Комунального некомерційного підприємства «Ємільчинська центральна районна лікарня» Ємільчинської районної ради Житомирської області (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ДП «Ємільчинське лісове господарство», протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2020 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля;
- на порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, в пунктах 1, 5 розділу ІІІ та пунктах 1, 8, 11 Додатку № 3 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, а також надання у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень;
- на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог, встановлених частиною 1 статті 17 Закону.
Також, моніторингом установлено, що рішення про визначення переможцем даної процедури ДП «Ємільчинське лісове господарство» прийняте та затверджене протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 27.03.2020 року № 19, тобто, строк розгляду тендерної пропозиції учасника становив 8 робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною пропозицією, при відсутності повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду вказаної тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам частини 4 статті 28 Закону.
Відповідно до підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 5 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання відомостей про учасника, зокрема, інформації про назву установчого документу відповідно до якого учасник здійснює діяльність.
Однак, моніторингом установлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції переможцем ДП «Ємільчинське лісове господарство» довідці від 11.03.2020 року № 614 відсутня вищевказана інформація, що не відповідає умовам підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 5 тендерної документації.
Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ДП «Ємільчинське лісове господарство», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Крім цього, в рамках моніторингу закупівлі Замовник, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, не надав через електронну систему закупівель органу державного фінансового контролю пояснень щодо прийнятих рішень, на запит органу державного фінансового контролю від 01.04.2020 року, чим порушив вимоги частини 5 статті 7-1 Закону.
Період усунення порушень:
13.04.2020 15:48 - 28.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2020 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
на виконання моніторингу від 13.04.2020 року КНП "ЄЦРЛ" відмінила визнання переможця та закупівлю ДК021:2015 03413000-8 Паливна деревина
Дата публікації звіту:
16.04.2020 15:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
16.04.2020 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
6635c236b30b484e8722365aa0f184ae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2020 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливна деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-13-000785-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДП Ємільчинське лісове господарство на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Ємільчинська центральна районна лікарня» Ємільчинської районної ради Житомирської області з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.