-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель Гаврилівського ліцею (енергозберігаючі заходи – утеплення фасадів, ремонт даху, заміна вікон, дверей та підлоги) на вул. Українська, 78 в с. Гаврилівка Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
10 766 981.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 107 669.81 UAH
мін. крок: 1% або 107 669.81 UAH
Номер:
9bdb84c352d643c89085ca8789603f9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-10-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2020 00:00
Період моніторингу:
10.03.2020 15:57 - 01.04.2020 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.03.2020 № 13
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.03.2020 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-13-000156-a 13.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи тендерного комітету від 04.03.2020 б/н та від 04.03.2020 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», договір на закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 18.03.2020 №1т, пояснення Замовника від 20.03.2020.
За результатами моніторингу та враховуючи пояснення Замовника, порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
24.03.2020 17:07 - 28.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.03.2020 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
ebf214c2f2e443e6b2ecc2318b5cf83e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.03.2020 10:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт будівель Гаврилівського ліцею (енергозберігаючі заходи – утеплення фасадів, ремонт даху, заміна вікон, дверей та підлоги) на вул. Українська, 78 в с. Гаврилівка Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-13-000156-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», як таку, що не відповідає вимогам пункту 3.2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки ним не надано у електронному форматі “PDF” або “JPEG” документ, що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, в якому є посилання на номер та дату видачі банківської гарантії, а також її сума?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
0f0d5c87c90444d0886d08357c22f323
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.03.2020 08:17
Опис:
Відповідно до п. 3 «Забезпечення тендерної пропозиції», розділу ІІІ «Інструкція і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації для участі у процедурі закупівлі Замовником вимагається надання Учасником надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Учасником торгів ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» надано документ банківська
гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) LGI-61/2020 від 28.02.2020 р., за якою Гарант бере на себе безвідкличне зобов`язання сплатити Бенефіціару суму, що складає UAH 50 000,00 грн. (П'ятдесят тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує наявність грошового покриття банківської гарантії, чим не порушив умови тендерної документації.
Відповідно до Постанови від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»: Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі.
Банком АТ «ТАКСОБАНК» надано лист підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії. (Додаток)