• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

молоко для працівників задіяних на шкідливих умовах праці - 128 420 од.

молоко для працівників задіяних на шкідливих умовах праці - 128 420 од. (детальніше в Додатку 6ТД)

Завершена

3 236 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 200.00 UAH
Номер: 1a34c71f7fb34cecbdd0bcc7a1c8a9ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-09-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 09.12.2020 16:08 - 01.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2020 № 56-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 09.12.2020 № 56-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-12-000476-b від 12.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Закону установлено порушення частини першої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час складання тендерної документації, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.02.2020 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція Фірма «Люстдорф» у формі товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ «Люстдорф»), протокол засідання тендерного комітету 04.03.2020 №040320205261652, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2020, договір про закупівлю №20102 від 18.03.2020, пояснення Замовника від 22.12.2020. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації Закону встановлено, що пунктом 4 додатка 2 тендерної документації передбачено, що документи, які повинен подати Замовнику переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, які підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону мають бути прошиті, пронумеровані та супроводжені описом. Крім того, пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації зазначено: «…Учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері із обов'язковим зазначенням реквізитів для можливості перевірки в електронних сервісах) відповідно до законодавства…. Відповідальним за прийом документів, які у 5–ти денний термін подає переможець торгів, є Воронська Вікторія Анатоліївна, (056) 793-07-74 - інженер І категорії служби організації та проведення закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця».» Відповідно до частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовником в порушення частини першої статті 14 Закону в тендерній документації визначено подання у паперовому вигляді документів переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою 17 статті. В ході моніторингу, 15.12.2020 направлено запит Замовнику про надання пояснень та документів щодо вищевказаного факту. Відповідь на запит Замовником надано 22.12.2020 або на п’ятий робочий день з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019.
Період усунення порушень: 22.12.2020 15:46 - 12.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2020 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-02-12-000476-b ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки (молоко для працівників задіяних на шкідливих умовах праці ) додатково повідомляємо наступне. Вимогами ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено : «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Водночас спосіб надання зазначених вище документів у ст. 17 Законом не визначено. Таким чином , на виконання вимог ч.3 ст.17 в тендерній документації у розділі 4 додатку 2 визначено : «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ ЗАМОВНИКУ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЧАСТИНАМИ ПЕРШОЮ І ДРУГОЮ 17 СТАТТІ ( ДОКУМЕНТИ МАЮТЬ БУТИ ПРОШИТІ , ПРОНУМЕРОВАНІ ТА СУПРОВОДЖЕНІ ОПИСОМ)» . У встановлений Законом термін переможець торгів - фірма «Люстдорф» надав у паперовому вигляді усі документи на вимогу розд.4 додатку 2 тендерної документації .У підтвердження зазначеного факту у відповідь на запит про надання пояснень Замовником надані сформовані в електронній формі, відтворені на папері, сканкопії згаданих вище документів.
Дата публікації звіту: 29.12.2020 12:36

Запити/Пояснення