• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Катіоніт, кислота лимонна харчова, рідина для систем опалення

Завершена

2 684 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 420.00 UAH
Номер: 850ba194842844e38d4e7898c3c8f4a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-25-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.03.2020 17:07 - 16.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.03.2020 № 70 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2020 № 70 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2020-02-11-001101-a 11.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПО «Аріста» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУЛП «Хімімпекс», – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.02.2020 № 335, реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами № 1, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Торгівельно- промислове об`єднання «Аріста» (далі – ТОВ «ТПО «Аріста») та «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс» (далі – ТОВ «СУЛП «Хімімпекс») за лотом № 1, протоколи про продовження строку розгляду тендерних пропозиції від 12.03.2020 № 433/1, про відхилення пропозиції від 19.03.2020 № 520 та про визначення переможця за лотом № 1 від 19.03.2020 № 521, повідомлення про намір укласти договір за лотом № 1, договір від 03.04.2020 № 257/ДЗЗ-20 (далі – договір). Згідно з інформацією, оприлюдненою в електроній системі закупівель, Замовник відмінив торги за лотом № 2 та № 3 на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТПО «Аріста» за лотом № 1, через надання в її складі сертифікату якості, у якому Масова частка вологи дорівнює 49,1%, що суперечить інформації про якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначено в Додатку 4 ТД, вимагалась Масова частка вологи не більше 48%. Однак, у Додатку 4 до тедерної документації технічні вимоги до лоту № 1 зазначено характеристики катіоніту КУ-2-8 (в NA-формі) мають відповідати нормативам ДСТУ, ТУ, ГОСТ, зокрема, ТУ У 20.1-14345702-001:2016. Крім того, слід зазначити, що у в цих же технічних вимогах міститься інформація: «… у місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ.» Відповідно до норм ТУ У 20.1-14345702-001:2016 (зазначені у технічних вимогах Додаток 4) щодо технічних, якісних та кількісних характеристик катіоніту марки КУ-2-8 визначено Масова частка вологи, % як для вищого так і першого сорту становить 48-58 %. Учасником ТОВ «ТПО «Аріста» надано сертифікат якості на катіоніт КУ-2-8 з технічними характеристаким, які відповідають нормам ТУ, що зазначені Замовником у тентерній документації. Таким чином, Замовник у порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТПО «Аріста», оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СУЛП «Хімімпекс», з яким уклав договір. Різниця між вартістю тендерної пропозицій ТОВ «ТПО «Аріста» та ТОВ «СУЛП «Хімімпекс» (за результатами аукціону) складає 460 240,00 гривень. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-4-1) не підтверджена.
Період усунення порушень: 07.04.2020 10:30 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2020 10:30

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду.
Дата публікації: 22.04.2020 09:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку у прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 10.04.2020 13:15