• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

бензин А-92 та дизельне паливо

Завершена

22 176 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 176.00 UAH
Номер: a158312fed064ceeaf7d72409cbc1e93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 03.09.2021 12:41 - 25.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З від 02.09.2021 № 539 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 1 UA-2020-02-11-001302-c 11.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.), +38 (0 67) 380-90-45, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо повноти відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2020 рік встановлено недотримання вимог пункту 1 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо підготовки тендерної документації не дотримано вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1,2) до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час оприлюднення внесених змін до договору, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, привести істотні умови Договору у відповідність до вимог Закону та оприлюднити їх у встановлені законом строки, та/або у разі неможливості вжити заходів щодо припинення зобов’язань за укладеним Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 11.02.2020 № 126, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.02.2020, роз’яснення Замовника на звернення від 17.02.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.03.2020, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» (далі – ПП «ОККО КОНТРАКТ»), вимога учасника ТОВ «ВОГ КАРД» за номером ID: UA-2020-02-11-001302-с.c3, відповідь Замовника на звернення, договір про закупівлю бензину від 15.04.2020 № 27ПК-12719/20 (далі – Договір № 27ПК-12719/20), додаткові угоди до Договору від 29.01.2021 № 1, від 05.02.2021 №2, від 13.05.2021 №3, повідомлення про внесення змін до договору від 30.01.2021, від 05.02.2021, від 13.05.2021, договір про закупівлю дизельного палива від 15.04.2020 № 27ПК-12723/20 (далі – Договір № 27ПК-12723/20), додаткові угоди до Договору від 29.01.2021 № 1, від 05.02.2021 №2, від 13.05.2021 №3, повідомлення про внесення змін до договору від 30.01.2021, від 05.02.2021, від 13.05.2021, пояснення від 09.09.2021, від 14.09.2021 та документи, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час відображення закупівлі у річному плані закупівель на 2020 рік встановлено недотримання вимог п.1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ №490) щодо заповнення форми річного плану. Так, в річному плані закупівель, затвердженому рішенням тендерного комітету Замовника від 11.02.2020 року в пункті 5 зазначено КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) в той час як джерелом фінансування закупівлі відповідно до інформації, зазначеної в пункті 6 річного плану, є кошти від господарської діяльності (власні кошти). Моніторингом встановлено, що за результатами проведення процедури відкритих торгів між Замовником та переможцем процедури закупівлі ПП «ОККО – Контракт» (далі – сторони) укладено 2 договори (№27ПК-12719/20, №27ПК-12723/20). На дату укладання договорів (15.04.2021) сторони узгодили їх істотні умови, в тому числі, ціну за одиницю товару, а саме: Бензину А-92, яка згідно специфікації до Договору №27ПК-12719/20 склала 21,90 грн/л з ПДВ та дизельного палива, яка згідно специфікації до Договору №27ПК-12723/20 склала 21,60 грн/л з ПДВ. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680), щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону внесено зміни до істотних умов договору з підстав, які не відповідають вимогам Закону. Так, відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов'язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін. Ураховуючи викладене, при кожному внесенні змін до договору про закупівлю у вищезазначеному випадку шляхом укладання додаткової угоди до договору, сторони договору зобов'язані належним чином виконувати умови такого договору з урахуванням змінених його умов кожного разу. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. При цьому, перелік органів, установ та організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни на ринку, не є вичерпним. Крім того, відповідно до підпункту 2 пункту 11.11 розділу IX «Інші умови» договорів №27ПК-12719/20 та №27ПК-12723/20 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу. Документ, що подається постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди. Так, додатковою угодою від 29.01.2021 № 1 до договору №27ПК-12719/20 сторонами збільшено ціну Бензину А-92 за одиницю товару на 10 % (24,09 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку Волинської торгово – промислової палати від 26.01.2021 №В-100 (далі – експертний висновок В-100). Додатковою угодою від 05.02.2021 № 2 до договору №27ПК-12719/20 сторонами збільшено ціну Бензину А-92 за одиницю товару на 5,56 % (25,43 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку Волинської торгово – промислової палати від 01.02.2021 №В-128 (далі – експертний висновок №В-128). Додатковою угодою від 13.05.2021 № 3 до договору №27ПК-12719/20 сторонами збільшено ціну Бензину А-92 за одиницю товару на 9,99 % (27,97 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку Волинської торгово – промислової палати від 11.05.2021 №В-512 (далі – експертний висновок №В-512). Аналогічно, додатковою угодою від 29.01.2021 № 1 до договору №27ПК-12723/20 сторонами збільшено ціну дизельного палива за одиницю товару на 10 % (23,76 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку №В-100. Додатковою угодою від 05.02.2021 № 2 до договору №27ПК-12723/20 сторонами збільшено ціну дизельного палива за одиницю товару на 8,84 % (25,86 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку №В-128. Додатковою угодою від 13.05.2021 № 3 до договору №27ПК-12723/20 сторонами збільшено ціну дизельного палива за одиницю товару на 9,40 % (28,29 грн./л. з ПДВ) на підставі експертного висновку №В-512. Відповідно до наданих Замовником пояснень та копій документів, підстави внесення змін до істотних умов Договору, щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару за договором Замовником обґрунтовуються наступними додатками: експертні висновки Волинської торгово-промислової палати №В-100 станом на 26.01.2021, №В-128 станом на 01.02.2021 та №В-512 станом на 11.05.2021. Однак, інформація, зазначена в експертних висновках відображає висновки експерта щодо середньоринкової вартості бензину марки А-92 та дизельного пального з урахуванням ПДВ, що склалися станом на окремі дати, зокрема: на 26.01.2021, на 01.02.2021 та на 11.05.2021 року, та не містять інформації щодо коливання ціни на ринку, а також не містять інформації про ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньо ринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди, як це передбачено підпунктом 2 пункту 11.11 розділу IX «Інші умови» договорів №27ПК-12719/20 та №27ПК-12723/20. Враховуючи викладене, укладання додаткових угод від 29.01.2021 № 1, від 05.02.2021 № 2 та від 13.05.2021 № 3 до Договору № 27ПК-12719/20 та № від 29.01.2021 № 1, від 05.02.2021 № 2 та від 13.05.2021 № 3 до Договору № 27ПК-12723/20 суперечить вимогам пункту 2 частини другої статті 36 Закону та підпункту 2 пункту 11.11 розділу IX «Інші умови» договорів №27ПК-12719/20 та №27ПК-12723/20.
Період усунення порушень: 15.09.2021 15:00 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2021 15:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» розглянуло висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-001302-c. За результатами розгляду надаємо аргументовані заперечення до висновку. І. Щодо зазначення у Річному плані закупівлі КЕКВ: 2610 – Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Тендерний комітет не погоджується з Висновком про проведення моніторингу та зазначеним у ньому інформації виходячи з наступного. По перше, Замовником розпочато процедуру закупівлі «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92 та дизельне паливо)» 2 лоти Оголошення UA-2020-02-11-001302-c, 11 лютого 2020 року, тобто в редакції Закону від 08.02.2020 року. Річний план закупівлі Замовником визначено на підставі ст. 4 вказаної редакції Закону (Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження), а також Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами) (Далі - Наказ). Згідно п.5 вищевказаного Наказу Річний план закупівель повинен містити - Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів). Разом тим, повідомляємо Вас, що ані ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 року, ані Наказом № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами) НЕ ЗАБОРОНЕНО зазначати у формі річного плану код КЕКВ у випадку здійснення закупівлі джерелом фінансування яких є кошти від господарської діяльності (власні кошти). Більше того, зазначивши код КЕКВ Замовником не порушено жодного нормативного документа, що діяв на час проведення процедури закупівлі. Принагідно інформуємо Вас, що інформація, яка зазначена в Констатуючій частині Висковку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-11-001302-c, а саме: «Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2021 року)» не відповідає дійсності. Адже Замовником розпочато процедуру закупівлі 11 лютого 2020 року, тобто в редакції Закону від 08.02.2020 року. Враховуючи вищевикладене ми не погоджуємось з позицією Західного офісу Держаудитслужби щодо зазначення у Річному плані закупівлі КЕКВ. ІІ. Щодо не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Таким чином, у наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. ІІІ. Щодо внесення змін до істотних умов договору. В частині лоту №1 Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Договору до моменту укладення Додаткої угоди. 2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №1 до моменту укладення Додаткої угоди №2. 3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №2 до моменту укладення Додаткої угоди №3. В частині лоту №2 Згідно з пунктом 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 1) 29.01.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №1, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В100 від 26.01.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Договору до моменту укладення Додаткої угоди. 2) 05.02.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №2 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В128 від 01.02.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №1 до моменту укладення Додаткої угоди №2. 3) 13.05.2021 року, між Постачальником - ПП "ОККО КОНТРАКТ" та Замовником ХКП «Спецкомунтранс» було підписано Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю товарів №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Разом з додатковою угодою №3, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №В512 від 11.05.2021 року. (додається). Згідно наданої довідки ТПП підтверджується коливання ціни товару в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків від моменту укладення Додаткої угоди №2 до моменту укладення Додаткої угоди №3. Згідно п. 11.11. Договору про закупівлю товарів №27ПК-12719/20 та №27ПК-12723/20 від 15.04.2020р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди.) Додатково повідомляємо, що згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги викладені у висновку зауваження та рекомендації. Вказані зауваження та рекомендації будуть враховані під час у подальших процедурах закупівлі, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 22.09.2021 15:21

Запити/Пояснення