• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) – (Персональний комп’ютер)

Завершена

610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
Номер: 2eb2d5ca49aa44eeaf482ff821c5999b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-12-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 12.03.2020 16:42 - 03.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.03.2020 № 9 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12.03.2020 року № 9 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2020-02-11-001284-c від 11.02.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частину першу статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.02.2020 №20 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Товариство з обмеженою відповідальністю «Лідер Че», Товариство з обмеженою відповідальністю «Діавестенд комплексні рішення», ФОП Гульпе Л.В.; протоколи уповноваженої особи від 04.03.2020 №33, від 06.03.2020 №34; повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2020. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), та абзацу 8 частини другої статті 21 Закону у пунктах 14 та 15 оголошення про проведення відкритих торгів не зазначив інформації щодо забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається тендерною документацією Замовника. Відповідно до частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 3.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначив вимогу надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у розмірі 19 500,00 грн., що становить 3,19% від очікуваної вартості закупівлі (610 000,00 грн.), чим порушив частину першу статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем торгів учасника ФОП Гульпе Л.В. Однак, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, учасник-переможець ФОП Гульпе Л.В. не надав довідок (оригіналів, або нотаріально завірених копій), виданих уповноваженими органами, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації. Отже, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Гульпе Л.В., як такого, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-13 – не підтверджена.
Період усунення порушень: 17.03.2020 16:01 - 01.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 17.03.2020 16:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На порушення абзацу 8 частини другої статті 21 Закону у пунктах 14 та 15 оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформації щодо забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається тендерною документацією Замовника повідомляємо, що дане порушення станом на 18.03.2020 неможливо усунути, так як період подання пропозицій закінчено 26.02.2020р. На порушення частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі повідомляємо, що дане порушення станом на 18.03.2020 неможливо усунути, так як період подання пропозицій закінчено 26.02.2020р. Також, станом на 18.03.2020р. договір про закупівлю укладений, тому здійснити заходи визначені ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відмінити процедуру закупівлі неможливо, у зв’язку із чим повідомляємо про неможливість усунення порушення. Крім того з 1 квітня 2020 року у повному обсязі запрацює програма медичних гарантій. НСЗУ (Національна служба здоров’я України) буде сплачувати підприємству за медичні послуги, надані пацієнтам. Відповідно до вимог НСЗУ комп'ютеризація закладів охорони здоров'я є необхідним етапом для запровадження системи електронного здоров'я (e-health) в Україні. Комп’ютери необхідні для роботи в медичній інформаційній системі (МІС). Оплата НСЗУ як замовника послуг буде відбуватись за пролікований випадок, оцінка якого здійснюється на підставі аналізу ф.066\о. При цьому важливим є правильне кодування діагнозів і всіх інтервенцій. При співпраці з НСЗУ ключовим моментом є вчасність подання інформації за проліковані випадки. Тобто, інформація про виписаних хворих повинна вноситись в МІС в режимі реального часу. Тому станом на 01.04.2020р. кожне робоче місце лікаря повинно бути обладнане комп'ютером та підключено до локальної мережі. Щодо неподання довідок (оригіналів, або нотаріально завірених копій), виданих уповноваженими органами, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (довідка про відсутність судимості та довідка про відсутність заборгованості за податками) повідомляємо, що Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що: «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом (УМВС) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом про те, що учасник не має (або має) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна станом на дату подання документу або на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Тобто, у який саме спосіб Учасник повинен надати дані документи не зазначено. 12.03.2020 Учасником переможцем надано довідку про відсутність судимості та довідку відсутність заборгованості за податками (копії документів додаються).
Дата публікації звіту: 23.03.2020 18:57