• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги мобільного зв’язку

Послуги мобільного зв’язку

Завершена

7 224 058.00 UAH з ПДВ
Номер: 8e297c566ce34dc2bec8cea837c0a668
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-08-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.12.2020 16:56 - 31.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.12.2020 № 83 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2020-02-11-000967-a 11.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом (повноти відображення інформації про публічну закупівлю) встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом (повноти відображення інформації про публічну закупівлю), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-02-11-000967-a (по лотах 1 та 2), договір від 26.02.2020 № ЦЗВ-15-00120-03, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.12.2020. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-02-11-000967-a, (по лотах 1 та 2) оприлюдненого в електронній системі закупівель Prozorro, визначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі пункт 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) (далі – Закон). Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «лайфселл» на закупівлю послуг мобільного зв’язку та передачі даних. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. В обґрунтуванні застосування процедури за цією підставою (пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-02-11-000967-a, (по лотах 1 та 2)), відсутнє належним чином документальне обґрунтування необхідності застосування закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону - додаткової закупівлі, а саме відсутнє підтвердження, проведення попередньої конкурентної процедури за тим же предметом закупівель; документальне підтвердження факту уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з уже наявними у замовника послугами; чи дійсно з технічних причин попередній постачальник не може бути замінений іншим. В той час, як згідно з формою повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) (далі – Наказ № 490), пункт 14 обов’язково має містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. При цьому, встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених частиною другою статті 35 Закону, проте з порушенням вимог до заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, визначених Наказом № 490.
Період усунення порушень: 16.12.2020 12:44 - 01.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2020 12:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-000967-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі послуг мобільного зв’язку (код ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-11-000967-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог Наказу від 22.03.2016 №490. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-11-000967-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. В п. 14 повідомлення про намір укласти договір, що сформоване електронною системою закупівель за даною процедурою закупівлі зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі без посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі в зв’язку з тим, що дане повідомлення про намір укласти договір сформовано електронною системою закупівель. П. 14 форми повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель має назву «14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі». В повідомленні про намір укласти договір, яке сформоване замовником у відповідності до Наказу від 22.03.2016 №490 в п. 14 зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на технічне обґрунтування. Порушення буде усунуто шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 23.12.2020 16:44

Запити/Пояснення