• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція недіючої громадської будівлі «Будинок культури» під клуб дозвілля по вул. Колгоспній, 1а в с. Кочерів Радомишльського району, Житомирської області

Завершена

13 408 802.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 13 408.80 UAH
Номер: 9aa16aae013f4a3caf6993c0148c0025
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 23.03.2020 17:05 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.03.2020 № 17 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.03.2020 № 17. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-02-11-001272-c від 11.02.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 2 частини 2 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ -БУДПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 25.03.2020 року № 11 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Кочерівської сільської ради Радомишльського Району Житомирської області (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПП «КОМПАНІЯ РОС», ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ», протоколи засідання тендерного комітету від 04.03.2020 року № 4 та від 05.03.2020 року № 5, договір про закупівлю від 25.03.2020 року № 11 та пояснення Замовника від 27.03.2020 року. За результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація Замовника не містить вимог встановлених частиною 1 статті 17 Закону. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до підпункту 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання згоди, у формі листа в довільній формі, на обробку персональних даних із зазначенням інформації про посадову особу учасника, що підписала документи пропозиції, в якому, зокрема обов’язково має міститись інформація щодо місця проживання вказаної особи. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ» надано лист - згоду на обробку персональних даних Боднюка Анатолія Володимировича (посадова особа, що підписала документи пропозиції) від 24.02.2020 року № 24, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції, а не місця її проживання, що не відповідає умовам підпункту 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.5.5. пункту 5 розділу III тендерної документації, від учасників у складі тендерної документації на відповідність кваліфікаційному критерію - «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», імперативно вимагалось надання інформаційної довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт, із зазначенням їх приналежності (власне, орендоване чи буде залучене), з наданням до вказаної довідки копій документів по машинах та механізмах, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника машин і механізмів. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ -БУДПРОЕКТ» надано інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів від 24.02.2020 року № 51, яка зокрема, містить інформацію про наявність агрегату фарбувального високого тиску та компресора пересувного (пункти 41 та 42 довідки), що буде залучене субпідрядником ФОП Мазяр О.І. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ» відсутні документи, що підтверджують наявність (залучення) в учасника вищевказаних агрегату фарбувального високого тиску та компресора пересувного, які відповідно до наданої у складі пропозиції переможця підсумкової відомості ресурсів (розділ II) відносяться до будівельних машин та механізмів, що не відповідає умовам підпункту 3.5.5. пункту 5 розділу III тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Відповідно до підпункту 3.5.7. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема оригіналу або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток № 2 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Поряд з цим, відповідно до пункту 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції чинній на дату подання тендерної пропозиції переможця 26.02.2020 року, далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 11 Додатку 3 Порядку № 1107, зокрема вантажопідіймальних кранів і машини і механізмів здійснюється відповідно до дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. В той же час, відповідно до пунктів 46 та 47 довідки про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів від 24.02.2020 року № 51 та даних розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ», вказаним учасником для виконання робіт передбачених технічним завдання (Додаток № 2 до тендерної документації), заплановано використання орендованих автокрану МАЗ 5337702-240 та вантажного спеціального автопідйомника ЗІЛ 130, вартість роботи яких включено до ціни тендерної пропозиції переможця. Проте, моніторингом установлено, що у в складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ» відсутні копії дозволів на експлуатацію (застосування) вищевказаних машин та механізмів підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам підпункту 3.5.7. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ -БУДПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 01.04.2020 12:02 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2020 12:02

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскарження висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-001272-c.
Дата публікації: 15.04.2020 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-11-001272-c розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником при розроблені Тендерної документації в повній мірі дотримано вищевказаної норми. Так, згідно п.п.3.1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Крім того, п.п. 3.5.7. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації,передбачено для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, документацією передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону. Замовник залишає за собою право перевірки наданої Учасником інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах. Слід зауважити, що згідно із ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, Замовником при розроблені тендерної документації повністю дотримано норм чинного законодавства, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не деталізовано, що у тендерній документації повинні бути зазначені підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Так, частиною першою ст.17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі. Тобто зазначена стаття є імперативною нормою для Замовника торгів щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції у разі наявності зазначених підстав. По-друге, щодо правомірності рішення про обрання переможця процедури закупівлі: На виконання вимог п.п. 3.1.5. п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код, паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Оскільки учасником надано такий лист із зазначенням усіх даних, як це вимагалось Замовник, а також надано документ, що посвідчує особу (паспорт) із відміткою про місце проживання, в тендерного комітету відсутні підстави для відхилення такого учасника. Зазначення місця реєстрації, а не місця проживання особи вважаємо таким, що не впливає на зміст пропозиції. Згідно Положення про паспорт громадянина України, Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця ПРОЖИВАННЯ громадянина. Додатково повідомляємо, що ст.3 Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» чітко визначенні поняття «місце проживання» та «реєстрація»: Місце проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини; Реєстрація - внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Враховуючи викладене, зазначення учасником у довідці інформації «місце реєстрації» у повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації. Крім того, місце проживання та місце реєстрації може бути тотожним у разі проживання особи за її місцем реєстрації. По-третє, щодо договору оренди на залучене субпідрядником майно. На виконання вимог Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати, зокрема, Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД). Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа на фірмовому бланку учасника за підписом та печаткою (у разі наявності) уповноваженої особи на підпис документів про те, що зазначене в довідці обладнання не перебуває в заставі або в іншому обтяженні. У випадку залучення субпідрядників, такий гарантійний лист також надають субпідрядники. По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, балансова відомість, інвентарна картка обліку, інше) або договору оренди, який є чинним на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника машин і механізмів* Учасником-переможцем надано вищезазначені документи, чим повністю виконано вимогу Замовника. Звертаємо вашу увагу, що документи по машинах та механізмах надаються у випадку, якщо обладнання є у власності учасника або на правах оренди. В довідці про наявність обладнання учасником-переможцем зазначено, що по позиціях 41, 42 (агрегат фарбувальний високого тиску та компресор пересувний) є власністю субпідрядника ФОП Мазяр О.І., який буде залучений до виконання робіт, про що надані відповідні документи у складі тендерної пропозиції, а тому документи на право власності або договору оренди учасником не надавались, оскільки дані відносини не стосуються права власності або оренди. За своєю правовою природою договір із субпідряду та договір оренди майна є різними правовими категоріями. У зв’язку із вищевикладеним, учасник ТОВ «ТЕТЕРІВ - БУДПРОЕКТ» повністю виконав умови тендерної документації та відповідає кваліфікаційному критерію. По-четверте, на виконання вимог Тендерної документації учасником-переможцем у складі пропозиції надано необхідні ліцензії, дозволи, які необхідні при виконанні робіт згідно Технічного завдання, а також документи субпідрядних організацій, які будуть залучені. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Додатком 7 чітко визначено вичерпний перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, де відсутні зазначені у Висновку машини та механізми, а тому отримання такої декларації не є обов’язком підрядника. Додатково повідомляємо, що в Додатку 3 даної Постанови відсутній пункт 11, а також у Постанові відсутні зазначені вами у Висновку машини та механізми. Окрім того, умовами тендерної документації вимагалося надання Оригіналу або належним чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Отже, зазначені вимоги стосуються виключно надання дозвільних документів на окремі види робіт, що передбачені тендерною документацією, а не дозволів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки. Виконання робіт та експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки за своєю сутністю та правовою природою є різними поняттями. При цьому, контролюючим органом чомусь, з невідомих причин, здійснюється підміна понять. По-п’яте, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 25.03.2020 року № 11 відповідно до законодавства. Повідомляємо, що ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із сільської ради штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Договір про закупівлю робіт №11 від 25 березня 2020 року укладений між Замовником та підрядником містить вичерпний перелік обставин за яких договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативи Замовника. У зв’язку із вищевикладеним, на сьогоднішній день в Замовника відсутні правові підстави для розірвання договору із Підрядником.
Дата публікації звіту: 08.04.2020 16:38

Запити/Пояснення