• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЛЕД-світильники зовнішнього (вуличного) освітлення (місцевий бюджет)

Благоустрій

Торги відмінено

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 836b99cd5e3241bbb3d75534135844ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.03.2020 17:43 - 27.03.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.03.2020 № 37 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.03.2020 № 37 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-02-11-000600-b 11.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 684-68-50, 11122nn@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, при перевірці відповідності вимог тендерної документації, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено. За результатами аналізу питання надання відповіді на вимогу учасника встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбаченою частиною першою статті 31 Закону та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07.04.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 12.02.2020 б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ», ТОВ «МД ГРУПП», ТОВ «ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «Сола – Р», протоколи засідання тендерного комітету від 03.03.2020, від 05.03.2020, від 10.03.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2020 № 6169-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу Учасником ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» подано вимогу щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, яка оприлюднена 19.03.2020 за номером UA-2020-02-11-000600-b.b3. При цьому Замовником не надано відповідь на вищевказану вимогу, чим порушено абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Період усунення порушень: 07.04.2020 16:25 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2020 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: згідно протоколу засідання уповноважених осіб КП "БГВУЖКГ" від 24.07.2020 відмінено торги на закупівлю ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення (код ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна арматура)
Дата публікації звіту: 24.07.2020 14:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 26.10.2020 16:07

Запити/Пояснення