-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЛЕД-світильники зовнішнього (вуличного) освітлення (місцевий бюджет)
Благоустрій
Торги відмінено
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
836b99cd5e3241bbb3d75534135844ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2020 00:00
Період моніторингу:
05.03.2020 17:43 - 27.03.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2020 № 37
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-02-11-000600-b 11.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, при перевірці відповідності вимог тендерної документації, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання надання відповіді на вимогу учасника встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбаченою частиною першою статті 31 Закону та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07.04.2020.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету 12.02.2020 б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ», ТОВ «МД ГРУПП», ТОВ «ГРАНТ-ІНЖИНІРІНГ», ТОВ «Сола – Р», протоколи засідання тендерного комітету від 03.03.2020, від 05.03.2020, від 10.03.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.03.2020 № 6169-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу Учасником ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» подано вимогу щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, яка оприлюднена 19.03.2020 за номером UA-2020-02-11-000600-b.b3. При цьому Замовником не надано відповідь на вищевказану вимогу, чим порушено абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Період усунення порушень:
07.04.2020 16:25 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 16:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
згідно протоколу засідання уповноважених осіб КП "БГВУЖКГ" від 24.07.2020 відмінено торги на закупівлю ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення (код ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна арматура)
Дата публікації звіту:
24.07.2020 14:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
торги відмінено
Дата публікації:
26.10.2020 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
1f75bd7fb5c44804be6450c88b683e6a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.03.2020 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2020 00:00
Опис:
1. Чому в тендерній документації, а саме в проекті договору в розділі 5. Права та обов’язки Сторін, пункт 5.3. міститься інформація - «забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару, яка суперечить предмету закупівлі Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5762e2006bd84ae49e06456c15e8b37b
Назва:
Про технічну помилку в проекті договору
Дата опублікування:
19.03.2020 08:13
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 про надання пояснень повідомляємо наступне. 11.02.2020 Комунальним підприємством «Боярське головне виробниче управління житлово-комунального господарства» (надалі Замовник) оголошено закупівлю на придбання ЛЕД-світильників вуличного освітлення (код CPV ДК 021:2015 31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура). 27.02.2020 відбувся електронний аукціон згідно зазначеної закупівлі з розкриттям тендерних пропозицій учасників. 02.03.2020 при більш детальному вивченні тендерної документації вказаної закупівлі було виявлено, що в проекті договору поставки товару допущена технічна помилка, а саме в п.5.3. зазначено, що Постачальник зобов’язаний забезпечити безперервну роботу АЗС і наявність на ній достатньої кількості Товару для здійснення видачі Товару Постачальнику у відповідності із зазначеними номіналами та марками Товару. Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Оскільки по закупівлі 27.02.2020 відбувся електронний аукціон, 02.03.2020 Замовник уже не мав можливості внести зміни до тендерної документації. Водночас учасниками процедури закупівлі не оскаржувались положення тендерної документації відповідно до статті 18 Закону, в тому числі і проекту договору. Таким чином, на засіданні уповноважених осіб Замовника, оформленого протоколом від 02.03.2020, було прийнято рішення визначити помилку в проекті договору як технічну, яка не впливає на права та обов’язки сторін договору поставки товару. Даний протокол розміщено та завантажено з протоколом про визначення переможця закупівлі 11.03.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (zakupki.prom.ua).
Номер:
ae1bcdb8759942d48496d1ca398410c0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2020 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2020 00:00
Опис:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 43
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-02-11-000600-b.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-11-000600-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 лютого 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 05 березня 2020 року № 37 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Номер:
189a621082f6428ab70c8811b324c8b1
Назва:
про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
23.03.2020 09:12
Опис:
11.02.2020 ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" подано скаргу UA-2020-02-11-000600-b.b2 про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Рішенням постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4935-р/пк-пз від 16.03.2020 постановлено прийняти скаргу до розгляду. Відповідно до ч.14 ст.71 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, які стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Згідно абз.2 ч.7 ст.18 Закону України ""Про публічні закупівлі" Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Таким чином, замовник очікує рішення органу оскарження стосовно закупівлі ЛЕД-світильників зовнішнього (вуличного) освітлення.