-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини до електровозів серії ЧС
запасні частини до електровозів серії ЧС
Завершена
22 476 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112 381.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 112 381.08 UAH
Номер:
9dc899a28b2d4045a34f869ac2cb3099
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-21-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2020 00:00
Період моніторингу:
21.12.2020 13:11 - 16.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-02-11-000025-с 11.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документацій встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укрпром технології», ТОВ «Елтранс Україна», ТОВ «Уніоптим», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11 лютого 2020 року (із змінами від 12 березня 2020 року), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, роз’яснення замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення, роз’яснення замовника на звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення, тендерні пропозиції ТОВ «Укрпром технології», ТОВ «Елтранс Україна», ТОВ «Уніоптим», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір про закупівлю від 11 червня 2020 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 08 липня 2020 року № 1, від 18 грудня 2020 року №2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 березня 2020 року №5448-р/пк-пз та від 20 травня 2020 року №9882 -р/пк-пз, пояснення від 05 січня 2021 року та 13 січня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовник на подане через електронну систему закупівель 20 лютого 2020 року звернення ТОВ «Машинобудівний завод «Квік» оприлюднив роз’яснення 26 лютого 2020 року з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Крім того, встановлено, що замовник порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
Період усунення порушень:
15.01.2021 15:30 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2021 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-11-000025-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-11-000025-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-11-000025-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту:
21.01.2021 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
948a9ba489ca4c64afbd1eb3ef753cf3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.12.2020 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000025-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Елтранс Україна», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
- не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у розділі ІІ додатку №7 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe996d9d30874ad7b046974607c87634
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.01.2021 15:35
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (15:12:38), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000025-с) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «Елтранс Україна», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 28.05.2020, що додається. (Додаток № 5 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3509»)
Учасником ТОВ «Елтранс Україна», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 04.06.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії та 10.06.2020 було надано зміни до банківської гарантії. Договір поставки укладено 11.06.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-11-000025-с надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 6 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3509»).
Номер:
cc1d1e79c18945c29676c64f4936ddec
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.01.2021 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-11-000025-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «Елтранс Україна», з яким укладено договір поставки від 02.06.2020 №ЦЗВ-01-04520-01 (далі - Договір), строк дії, якого продовжено до 31.03.2021 виконано вимоги розділу ІІ додатку №7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору на весь строк дії договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
627050cd796b4401a442806cae932523
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.01.2021 13:49
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 06.01.2021 (10:13:24), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (за №ЦБД: UA-2020-02-11-000025-c) та повідомляє наступне.
П. 7.5. тендерної документації вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
На момент укладання договору учасником-переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору з терміном дії на весь строк дії договору, чим було виконано вимогу розділу ІІ Додатку № 7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору.