• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сир твердий, сир кисломолочний

Завершена

249 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 247.50 UAH
Номер: 584f36f0fe3445d2b3dbb5f17ba6b1f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-24-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 24.03.2020 16:28 - 15.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.03.2020 №22 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.03.2020 №22 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2020-02-10-001338-а від 10.02.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 9 та 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу з питань освіти, молоді і спорту Заліщицької районної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.02.2020, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Рудик Ганни Степанівни (далі - ФОП Рудик Г.С.), повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020, договір від 18.03.2020 № 31. Моніторингом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог: - пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено методику оцінки тендерних пропозицій; - пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено дати з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними. За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції, переможця торгів, ФОП Рудик Г.С. умовам тендерної документації встановлено, що учасником: - надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у якій відсутня інформація про знання та досвід, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації; - надано пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження у якій не зазначено вид розфасовки (тару), чим не дотримано вимоги пункту 6 додатку №1 тендерної документації. Однак, в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Рудик Г.С. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Поряд з цим Замовник 18.03.2020 уклав договір про закупівлю товару за №31 з ФОП Рудик Г.С. вартістю 235 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 07.04.2020 14:04 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2020 14:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником у тендерній документації зазначено методику оцінки, а саме: Єдиним критерієм оцінки є «ціна» з ПДВ. Методика передбачає визначення кількох критеріїв, враховуючи, що критерій єдиний, то і методика визначення співвідносить з єдиним критерієм. Додатком 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги погодження Учасником дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття. Тобто тендерною документацією визначено початок перебігу строку дії тендерних пропозицій. Також повідомляємо, що станом на 13.04.2020 Замовник не в змозі ні відмінити торги ні внести зміни до тендерної документації для усунення встановлених моніторингом недоліків.
Дата публікації звіту: 13.04.2020 14:22