-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Торги не відбулися
305 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 528.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 528.88 UAH
Номер:
dd9fcd2324f342de86b77ba30a7bd913
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2020 00:00
Період моніторингу:
13.04.2020 14:26 - 06.05.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.04.2020 №27
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.04.2020 №27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-02-10-001203-а від 10.02.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відхилення пропозицій учасників – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 15.04.2020 відмінено вказану закупівлю.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції до 19.04.2020, далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, дотримання законодавства при укладанні договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу з питань освіти, молоді і спорту Заліщицької райдержадміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.02.2020, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Рудик Ганни Степанівни (далі ФОП Рудик Г.С.), фізичної особи-підприємця Стайоха Тетяни Вікторівни (далі ФОП Стайоха Т.В.), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 03.03.2020, від 13.03.2020, протокол засідання тендерного комітету від 15.04.2020 повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020.
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – наказ №490) у пункті 8 форми оголошення про проведення відкритих торгів не зазначив місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону в ній не зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними.
Моніторингом питання дотримання законодавства щодо укладання договору встановлено, що Замовником 13.03.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування відкритих торгів на придбання вершкового масла з ФОП Стайоха Т.В.
Відповідно до частини другої статті 32 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Частиною третьою статті 32 Закону передбачено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Укладений договір про закупівлю згідно частини другої статті 10 Закону оприлюднюється на веб-порталі протягом двох днів з дня його укладення.
Однак, за станом на 13.04.2020 року Замовником не оприлюднено укладеного договору з переможцем закупівлі.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 13.04.2020 про надання пояснень, Замовник вказав, що пропозиція ФОП Стайоха Т.В. 15.04.2020 відхилена через не підписання договору та закупівля відмінена.
Період усунення порушень:
28.04.2020 11:12 - 14.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2020 11:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
08.10.2020 08:41
Запити/Пояснення
Номер:
42af5889ea344cb7b5479a1629344dde
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2020 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2020 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі Вершкове масло, ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-10-001203-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником 13.03.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування відкритих торгів на придбання вершкового масла з фізичною особою-підприємцем Стайоха Тетяною Вікторівною.
Відповідно до частини другої статті 32 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Частиною третьою статті 32 Закону передбачено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Укладений договір про закупівлю згідно частини другої статті 10 Закону оприлюднюється на веб-порталі протягом двох днів з дня його укладення.
У зв’язку з чим прошу пояснити чому договір за результатами закупівлі не оприлюднено на веб-порталі у визначений Законом термін?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.