-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання електричної енергії
Обсяг постачання електричної енергії - 1804460 кВТ*год. В т.ч. для непромисловості (навчальні корпуса та господарські приміщення) - 1258460 кВт*год., для студентських гуртожитків - 546000 кВт*год.
Завершена
2 804 992.34
UAH з ПДВ
Номер:
016e9471f4ce459bb7f4bfa18179d55d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2020 00:00
Період моніторингу:
26.03.2020 18:45 - 17.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2020 №13
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.03.2020 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2020-02-10-001048-a 10.02.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 2 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 10 лютого 2020 року №4, договір від 26 лютого 2020 року №ВІ-100100.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується Замовником як виняток.
За результатами моніторингу установлено, що в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону, а саме відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
При цьому, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ №490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Також у пункті 3-1 «Вид предмету закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі Замовником зазначається «Послуги», проте відповідно до пункту 1.1.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року №312, електрична енергія (активна) – енергія, що виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу, що є також порушенням пункту 2 Наказу №490.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими цим законом. Постачання електричної енергії у розумінні цього закону не належить до сфери природних монополій та є конкурентним видом діяльності. Відповідно до Ліцензійного реєстру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 31 грудня 2019 року видано суб’єктам господарювання близько 700 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачають надання тимчасово у період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року універсальних послуг постачальником універсальних послуг бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. Таким чином замовники отримали законодавчу можливість та право користуватися послугами постачальника універсальних послуг. Проте, це є правом Замовника, а не його обов’язком. З огляду на зазначене, здійснення закупівель електричної енергії споживачами, які є замовниками у розумінні Закону, має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкритими торгами.
При цьому, Товариство з обмеженою відповідальністю «Енера Вінниця», з яким Замовником укладено договір від 26 лютого 2020 року №ВІ-100100, відсутнє у переліку природних монополій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які проводять діяльність у сфері енергетики, станом на 31 січня 2020 року. Перелік доступний на сайті регулятора за посиланням http://www.nerc.gov.ua та Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua.
Зважаючи на зазначене, Замовник не обґрунтував наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 35 Закону.
Крім того, відповідно до абзацу 8 частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
При цьому, Замовник не оприлюднив додатків до договору від 26 лютого 2020 року №ВІ-100100, які відповідно до пункту 13.10 розділу 13 «Строк дії Договору та інші умови» є його невід’ємною частиною, зокрема: Додаток 1 заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу; Додаток 2 публічна комерційна пропозиція; Додаток 3 порядок визначення кількості та вартості електричної енергії; Додаток 4 обсяги постачання електричної енергії Споживачу, чим порушив вимоги абзацу 8 частини першої статті 10 Закону.
Поряд з цим, установлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 7-1 Закону Замовником на запит оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності не надано відповіді протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
07.04.2020 15:55 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2020 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо про причини винекнення та усунення виявлених під час моніторингу порушень наступне: Причиною не оприлюднення додатків до договору від 26 лютого 2020 року №ВІ-100100, які відповідно до пункту 13.10 розділу 13 «Строк дії Договору та інші умови» є його невід’ємною частиною, зокрема: Додаток 1 заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу; Додаток 2 публічна комерційна пропозиція; Додаток 3 порядок визначення кількості та вартості електричної енергії; Додаток 4 обсяги постачання електричної енергії Споживачу" була відсутність данних додатків на момент оприлюднення у звязку з помилковим поверненням обох примірників до Постачальника. Порушення усунено, наявність відповідних додатки відновлено. Договір з додатками додається. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положеннь Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачають надання тимчасово у період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року універсальних послуг постачальником універсальних послуг бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. Рішення про обрання Постачальника та процедури закупівлі приймалось на підставі інформації наданої Постачальником та Постанови НКРЕКП від 26 жовтня 2018 року №1268. Інформація від Постачальника тендерному комітету ВДПУ ім. М.Коцюбинського додається.
Дата публікації звіту:
14.05.2020 12:23
Рішення про призначення перевірки
Номер:
84cbb752018b4bb597f6f5a2939c7c97
Ідентифікатор перевірки:
UA-I-2020-08-07-000001
Дата створення:
07.08.2020 11:29
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2020 №45
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 10 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі ID:UA-2020-02-10-001048-a, здійсненої Вінницьким державним педагогічним університетом ім. Михайла Коцюбинського.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Запити/Пояснення
Номер:
56bcbfd72fa0487782fd57c8161b8334
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2020 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2020 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з постачання електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-10-001048-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких причин договір про постачання електричної енергії від 26 лютого 2020 року №ВІ-100100 укладений з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки до договору, які є його невід’ємною частиною, а саме:
- Додаток 1 заявка-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу;
- Додаток 2 публічна комерційна пропозиція;
- Додаток 3 порядок визначення кількості та вартості електричної енергії;
- Додаток 4 обсяги постачання електричної енергії Споживачу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.