• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

18 522 560.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 370 451.20 UAH
Номер: fac45d6349714ab5aa49ff47c2b70d2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-17-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 17.04.2020 16:43 - 12.05.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.04.2020 №76 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 76 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 3 UA-2020-02-07-001199-b 07.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дергачівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.02.2020 № 1-18/02, тендерну пропозицію Приватного підприємства фірми «ОБЕРОН», повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2020, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 23.04.2020 через електронну систему закупівель (далі – пояснення). В ході проведення моніторингу, відповідно до пункту п’ятого статті 7-1 Закону Замовнику надано питання про надання пояснень від 22.04.2020 року, щодо способу підтвердження учасником-переможцем Приватним підприємством фірмою «ОБЕРОН» вимог Додатку 3 до тендерної документації, а саме: яким чином учасником-переможцем Приватне підприємство фірма «ОБЕРОН» підтверджено наявність будівельних машин щодо перевезення будівельного сміття. На зазначений запит Замовником надано пояснення від 23.04.2020 року в якому зазначено наступне. У складі тендерної пропозиції Приватного підприємства фірми «ОБЕРОН» оприлюднено в системі електронних закупівель 25.02.2020 року об 18 год. 10 хв. документ «Дов про обладнан з докум.pdf», в складі якого міститься довідка від 24.02.2020 року № 29 «Довідка про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази», в котрій зазначено про наявність орендованого автомобіля КАМАЗ та в підтвердження цього надано Договір оренди будівельних механізмів з екіпажом від 10.02.2020 року. Крім того, в довідці від 24.02.2020 року № 29 «Довідка про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази» зазначено про те, що інша будівельна техніка, обладнання та елементи матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт за об’єктом «Капітальний ремонт дитячого садка по пров. Корсіковському,19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» будуть надані субпідрядною організацією - Товариством з обмеженою відповідальністю «Агентство нерухомості «РЕСТРІЕЛТ».
Період усунення порушень: 23.04.2020 13:15 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2020 13:15

Запити/Пояснення