• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування)

Завершена

116 852 612.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 580 000.00 UAH
Номер: 7456f91c45964614a84c1c79632326f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-05-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.05.2023 16:37 - 27.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.05.2023 № 123 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2020-02-07-003852-a 07.02.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЖК-ІНЖИНІРИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Національної служби здоров’я України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 06.02.2020 (зі змінами від 20.02.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЖК-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «МЖК-ІНЖИНІРИНГ») та товариства з обмеженою відповідальністю «САТІ-НОВА СОЮЗ» (далі – ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ»), протоколи засідання тендерного комітету від 06.03.2020, від 13.03.2020, від 17.03.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 06.04.2020 № 61 (далі – Договір) на суму 116 351 879,79 грн з ПДВ, додаткові угоди до Договору від 06.04.2020 № 1, від 27.10.2020 № 2, від 28.12.2020 № 3, від 04.02.2021 № 4, від 17.06.2021 № 6, від 09.08.2021 № 7, від 12.08.2021 № 8, від 20.12.2021 № 9, від 29.12.2021 № 10 та від 24.06.2022 № 11, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.05.2023. В ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 додатку 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації визначено загальні вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції, зокрема кошторисні розрахунки виконати у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі затвердженої проектної документації. Відповідно вимог пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 № 546 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки» середньорічний показник інфляції, у 2020 році становив 106,7% Відповідно до пункту 6.3.4 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду. Учасник ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну, вид договірної ціни тверда, визначена згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, складена в поточних цінах станом на 10.02.2020, в якій не передбачено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок № 12), чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 6 тендерної документації та вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в частині визначення вартості будівництва. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визначив його переможцем та уклав за ним Договір.
Період усунення порушень: 26.05.2023 13:43 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 13:43

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись нормами частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", 09.06.2023 Замовником подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ.
Дата публікації: 12.06.2023 20:47
Дата відкриття провадження: 02.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 320/29714/23 (замовником отримано інформацію про відкриття даного провадження 18.10.2023)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Національна служба здоров’я України (далі – Замовник), ознайомившись з висновком від 26.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-07-003852-a Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (далі – Закупівля), надає аргументовані заперечення, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019, яка була чинна на момент оголошення Закупівлі) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Також, відповідно до частини 3 цієї ж статті, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації на Закупівлю, зокрема, передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну форму закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу, з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме: … 3) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно пункту 6 цього Розділу тендерної документації; … 6) довідку в довільній формі про згоду з проектом договору та його істотними умовами; … 15) документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати увесь обсяг послуг, передбачений тендерною документацією. Ціну тендерної пропозиції слід визначити відповідно до вимог кошторисної документації щодо технології надання послуг, використання конкретних матеріалів і конструкцій, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, безпечних умов праці. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання. 16) договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ (вигляді сканованої копії (формат .pdf), складеної із застосуванням програмного продукту – комплексу “АВК-5, або інших програмних комплексах для складання кошторисної документації та розрахунків договірних цін еквівалентного програмного забезпечення за можливості повноцінної інтеграції у АВК-5): - розрахунок прямих витрат; - розрахунок вартості матеріальних ресурсів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - розрахунок заробітної плати; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013); - В разі необхідності: витрати на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші; - Інших витрат, передбачених ДСТУ та врахованих у вартості пропозиції; - Розрахунки інших витрат учасника, якщо вони передбачені договірною ціною. Договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та інших діючих нормативних документів. А також, окремим файлом учасник завантажує розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат в електронному вигляді, складеної із застосуванням програмного продукту – комплексу “АВК-5, у форматі ***.imd. або інших програмних комплексах для складання кошторисної документації та розрахунків договірних цін у форматі еквівалентного програмного забезпечення за можливості повноцінної інтеграції у АВК-5).» Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації на Закупівлю, зокрема, передбачено: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інформація про обсяги робіт, технічні характеристики матеріальних ресурсів та устаткування (обладнання), що входять до складу робіт відображені в додатку 6, додатку 8 (Технічна специфікація) та додатку 9 (Проект) цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.» Пунктом 3 додатку № 6 тендерної документації на Закупівлю передбачено: «3. Загальні вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції: Кошторисні розрахунки виконати у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» на підставі затвердженої проектної документації. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні виконати згідно з пунктами 3 та 4 розділу ІІ «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. №281 (з урахуванням змін, затверджених наказом Мінрегіону від 20.02.2017 №33, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 273/30141) з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Показники загальновиробничих витрат, визначені розрахунково-аналітичним методом, не повинні перевищувати усереднені показники ЗВВ, наведені в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Показники адміністративних витрат, визначені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, не повинні перевищувати усереднені показники адміністративних витрат, наведені в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».». Жодних інших вимог щодо розрахунків або обов’язкових витрат тендерною документацією на Закупівлю встановлено не було. В той же час, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019, яка була чинна на момент оголошення Закупівлі) технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. При встановленні відповідності тендерної пропозиції ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» вимогам технічного завдання Замовника, останнім, в першу чергу, перевіряється включення всього переліку та обсягу робіт з відповідними розрахунками за статтями витрат договірної ціни. Проаналізувавши документи ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ», що були надані ним в складі тендерної пропозиції для підтвердження своєї відповідності технічному завданню, Замовник встановив, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам технічного завдання, передбаченого тендерною документацією на Закупівлю, в тому числі і в частині відповідних розрахунків. Враховуючи відсутність у висновку ДАСУ зауважень в цій частині, рішення Замовника є правомірним в цій частині та таким, що не порушує законодавство в сфері публічних закупівель. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено: «1.2 Цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.» «1.3 Застосування даного стандарту обумовлюється договором.» «6.2.4 Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.» Звідси, визнавши ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» переможцем відкритих торгів, Замовник погодився з даним розрахунком договірної ціни. Пункт 6.3.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «6.3.4 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.» В проєкті договору підряду, що наведений в додатку № 5 до тендерної документації на Закупівлю відсутні умови щодо використання чи відшкодування витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (в складі тендерної пропозиції ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» наявна довідка про згоду з проектом договору (додатком № 5 до тендерної документації на Закупівлю) (довідка вих. № 3/12 від 10.02.2020 (файл «Розділ ІІІ_1_6)_Згода з проектом договору.pdf») (додається до цього заперечення)). Відповідно до пункту 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «6.2.10 У ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: - стадії проектування; - виду будівництва; - технічної та технологічної складності об'єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; - тривалості будівництва; - способів фінансування будівництва; - виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.» При цьому, пунктами 6.2.10.1 та 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено: «6.2.10.1 Під час розгляду проектної документації підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, обчислюючи ціну своєї пропозиції, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.» «6.2.10.2… Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.» Звідси випливає, що включення витрат на покриття будь-яких додаткових витрат є правом учасника, а не його обов’язком. Із цього слідує, що ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» мав право не включати кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. А в разі зростання вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» не отримає відшкодування за рахунок бюджетних коштів. Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи те, що в тендерній документації на Закупівлю не вимагалося включення в розрахунок договірної ціни коштів, на покриття інфляційних витрат, відсутність таких витрат не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ». У складі тендерної пропозиції ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» надано розрахунок договірної ціни, файли «Договірна ціна.pdf» (додається до цього заперечення) у складі архіву «Договірна ціна_Локальні кошториси_розрахунки (2).RAR» та Технічна частина в цілому у складі архіву «Договірна ціна_Локальні кошториси_розрахунки (2).RAR» (додається до цього заперечення). ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» розраховано ціну тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації на Закупівлю щодо орієнтовних термінів закінчення робіт та проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість пропозиції по об’єкту – договірна ціна та розрахунки до неї виконані за допомогою програмного комплексу АВК-5, призначеного для автоматизованого визначення вартості будівництва, здійснюваного в Україні, і орієнтованого на реалізацію положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до пункту 2.3 проекту договору підряду (додаток № 5 до тендерної документації на Закупівлю) договірна ціна є твердою. В розрахунку договірної ціни ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Звертаємо увагу, що тендерна документація на Закупівлю не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі пропозиції підтвердження включення до ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. На підставі вищевикладеного, тендерною документацією на Закупівлю не передбачено врахування учасником ціни додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Подання тендерної пропозиції, довідки про згоду з проектом договору та його істотними умовами, договірної ціни, технічної частини в цілому та письмової згоди з «Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (додаток № 5 до тендерної документації на Закупівлю) (лист вих. № 3/3 від 10.02.2020 файл «Розділ ІІІ_1_3)_Технічні, якісні, кількісні характеристики.pdf» (додається до цього заперечення)) свідчить про те, що ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» зобов’язується виконати роботи без врахування цих витрат, що не суперечить вимогам діючого законодавства України та умовам тендерної документації на Закупівлю. Тендерною документацією на Закупівлю встановлено вичерпний перелік розрахунків, які учасник повинен подати в складі своєї тендерної пропозиції. Замовник немає права вимагати документи чи іншу інформацію, не передбачену умовами тендерної документації. А відповідно до частини 4 статті 29 Закону (в редакції від 01.12.2019, яка була чинна на момент оголошення Закупівлі) «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною… У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.». Отже, у Замовника, відповідно до вимог Закону (в редакції від 01.12.2019, яка була чинна на момент оголошення Закупівлі) та умов тендерної документації на Закупівлю, були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САТІ-НОВА СОЮЗ» в частині невключення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Разом з тим слід зазначити, що аналогічна ситуація присутня, зокрема, в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-01-002718-c, де: - Антимонопольним комітетом України рішенням від 28.04.2021 № 9438 -р/пк-пз (копія додається до цього заперечення) визначено правомірним зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами з значенням "-", тобто визначено, що це не може бути причиною для відхилення пропозиції учасника; - Державною аудиторською службою України висновком від 03.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-01-002718-c (копія додається до цього заперечення) не виявлено порушень під час здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі, тобто визначено правомірним зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами з значенням "-". Враховуючи викладене вище, порушення, зазначені у висновку ДАСУ від 26.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-07-003852-a, є не тільки безпідставними, але й таким, що суперечать практиці Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України.
Дата публікації звіту: 02.06.2023 12:22

Запити/Пояснення