• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10

Завершена

6 752 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 762.00 UAH
Номер: 2964c141ee5e4ebebedfcd047117dec8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-08-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 15.05.2020 14:25 - 06.06.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.05.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 14.05.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2020-02-07-003725-a 07.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель недотримання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.02.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Локодеталь», товариства з обмеженою відповідальністю «Еквівес», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробночо-наукове підприємство «Енергія», товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр «ВТП», приватне підприємство «Спрінт-Авто», товариства з відкритою відповідальністю «Укрпром технології», товариства з відкритою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «Укрпромвпровадження», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 04.05.2020 № 8566-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. З огляду на те, що термін виконання рішень колегії АМКУ не минув, питання виконання Замовником рішень колегії АМКУ та розгляду тендерних пропозицій не досліджувалося. Водночас, Замовником через електронну систему закупівель не надано відповідь на запит про надання пояснення від 22.05.2020, чим недотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень: 02.06.2020 22:00 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2020 22:00

Запити/Пояснення