• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10

запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10

Завершена

4 970 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 852.00 UAH
Номер: 1c31b3b0e98347939198e0fb24c001f6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-21-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.12.2020 13:22 - 16.01.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.12.2020 №76 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.12.2020 №76 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4. UA-2020-02-07-003709-a 07.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Локодеталь», ТОВ «Науково-технічний центр «ВТП», ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрпромвпровадження», повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06 лютого 2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «Локодеталь», ТОВ «Науково-технічний центр «ВТП», ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрпромвпровадження», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 05 травня 2020 року №8736-р/пк-пз та від 06 липня 2020 року №13102-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28 серпня 2020 року №ЦЗВ-01-08020-01, повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 18 грудня 2020 року №1, пояснення від 06 січня 2021 року, 13 січня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 15.01.2021 15:28 - 21.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2021 15:28

Запити/Пояснення