-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10
Завершена
4 970 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 852.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 852.00 UAH
Номер:
1c31b3b0e98347939198e0fb24c001f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-21-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2020 00:00
Період моніторингу:
21.12.2020 13:22 - 16.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-02-07-003709-a 07.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Локодеталь», ТОВ «Науково-технічний центр «ВТП», ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрпромвпровадження», повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти виконання рішень Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06 лютого 2020 року, тендерні пропозиції ТОВ «Локодеталь», ТОВ «Науково-технічний центр «ВТП», ТОВ «Полтавський тепловозоремонтний завод», ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрпромвпровадження», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 05 травня 2020 року №8736-р/пк-пз та від 06 липня 2020 року №13102-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28 серпня 2020 року №ЦЗВ-01-08020-01, повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 18 грудня 2020 року №1, пояснення від 06 січня 2021 року, 13 січня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.01.2021 15:28 - 21.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2021 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
3db3023f95084691b89298b570e3ccf6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.12.2020 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-07-003709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Локодеталь», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання :
-у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
-не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3db542e3e9f24052bd02383303ccbf31
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
06.01.2021 14:02
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 31.12.2020 (10:55:02), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-07-003709-a) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «Локодеталь», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 18.08.2020, що додається. (Додаток № 1 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3505»)
Учасником ТОВ «Локодеталь», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 19.08.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 28.08.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-07-003709-a надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 2 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3505»).
Номер:
bcbe07a841404a3c98502c841a7c57c2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.01.2021 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (ДК 021:2015:34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-07-003709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Локодеталь», з яким укладено договір поставки від 28.08.2020 №ЦЗВ-01-08020-01 (далі - Договір), строк дії якого продовжено до 31.03.2021, виконано вимоги розділу ІІ додатку №7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору на весь строк дії договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cf04445b5db34993b4bfcc10c1c18e49
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.01.2021 14:00
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 06.01.2021 (10:55:49), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (за №ЦБД: UA-2020-02-07-003709-a) та повідомляє наступне.
П. 7.5. тендерної документації вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
На момент укладання договору учасником-переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору з терміном дії на весь строк дії договору, чим було виконано вимогу розділу ІІ Додатку № 7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору.