-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), (комп`ютери та обладнання)
Завершена
1 972 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 500.00 UAH
Номер:
e99d6724adea4652b3fdbe42628caa63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 14:19 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2020 № 122
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-02-07-002186-c 07.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Олмакс Сістемс» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення до неї змін та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Систематика Україна» (лот 1), ТОВ «Мінтерн» (лоти 1 та 2), ТОВ «Протех-ІТ-Україна» (лот 2), ТОВ «ІТ-Інтегратор» (лот 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю від 02.04.2020 № 24 (лот 1) та від 04.05.2020 № 101 (лот 2) та їх оприлюднення, відповідності умов договору від 02.04.2020 № 24 умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «Мінтерн» (лот 1) та умов договору від 04.05.2020 № 101 умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «ІТ-Інтегратор» (лот 2) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Держаудитслужба зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору від 04.05.2020 № 101 (лот 2) відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення до неї змін та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.02.2020 б/н, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Систематика Україна» (далі – ТОВ «Систематика Україна») (лот 1), «Мінтерн» (далі – ТОВ «Мінтерн») (лоти 1 та 2), «Протех-ІТ-Україна» (далі – ТОВ «Протех-ІТ-Україна»), «Олмакс Сістемс» (далі – ТОВ «Олмакс Сістемс»), «ІТ-Інтегратор» (далі – ТОВ «ІТ-Інтегратор») (лот 2), протоколи засідання тендерного комітету Замовника (далі – протоколи тендерного комітету) від 03.03.2020 б/н, від 01.04.2020 б/н, від 06.04.2020 б/н, від 13.04.2020 б/н, від 14.04.2020 б/н, звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 10.02.2020 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юдітрейд» та ТОВ «ІТ-Інтегратор», оприлюднені в електронній системі закупівель 07.02.2020, 03.03.2020 відповідно, роз'яснення Замовника від 10.02.2020 та від 06.03.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 26.03.2020 № 5805-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2020 (лоти 1 та 2), від 06.04.2020 (лот 2) та від 14.04.2020 (лот 2), договір від 02.04.2020 № 24 (лот 1), договір від 04.05.2020 № 101 (лот 2) та додаткову угоду від 09.04.2020 № 1 до договору від 02.04.2020 № 24.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник для підтвердження учасниками згоди з проектом договору та надання гарантій щодо виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації (довідки), а саме:
довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі проекту договору;
завізованого (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника на кожній сторінці) проекту договору про закупівлю без заповнення його пунктів;
тендерної пропозиції, яка заповнена за формою згідно з додатком 4 до тендерної документації, в якій зокрема передбачено надання згоди з проектом договору.
Відповідно до протоколу тендерного комітету від 14.04.2020 б/н Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту 2 – ТОВ «Олмакс Сістемс» як таку що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації внаслідок надання у складі тендерної пропозиції листа який має назву «Лист-згода з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації» та містить зобов’язання щодо підписання договору про закупівлю на умовах викладених в додатку № 5 до тендерної документації, який відсутній в тендерній документації.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Олмакс Сістемс» крім листа- згоди надано завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю (додаток 2 до тендерної документації), що відповідає вимогам пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, в пункті 4 «Тендерної пропозиції» наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «Олмакс Сістемс» за формою відповідно до додатку № 4 до тендерної документації, зазначена інформація щодо згоди з проектом договору, який запропоновано замовником у додатку 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 18 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність.
Отже Замовник на порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Олмакс Сістемс» (лот 2).
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-8-2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
02.06.2020 22:03 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 22:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 02.06.2020, далі – Висновок, сформованим за результатом моніторингу закупівлі, зобов’язано Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору від 04.05.2020 № 101 (лот 2), далі – договір, відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Розглянувши Вашу Вимогу, зважаючи на виявлені недоліки, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», та умовами договору, Замовником було ужито невідкладних заходів щодо усунення порушень, а саме: на юридичну адресу ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» направлено додаткову угоду № 1, далі – додаткова угода, до Договору № 101 від 04.05.2020 про дострокове припинення дії договору. Докази направлення (супровідний лист з відміткою про отримання), а також підписаний Замовником примірник додаткової угоди додаються.
Після отримання підписаного примірника додаткової угоди з боку ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», вона додатково буде опублікована.
Зважаючи на зазначене, просимо врахувати, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи положення Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Замовником в повному обсязі усунуто виявлені недоліки закупівлі, і відповідна додаткова угода опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
10.06.2020 17:44