-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Програмована логічна інтегрована схема ХС6VSX315T-1FFG1156I
Торги відмінено
2 592 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 960.00 UAH
Номер:
95525ccdbe1a471dbff4df5739f4b0a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-25-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2020 00:00
Період моніторингу:
25.03.2020 17:04 - 16.04.2020 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2020 № 70
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-02-07-000233-c 07.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної (конкурсної) документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 3, 10 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду звернень з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозиції – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою 01.04.2020 в електронній системі закупівель, Замовник відповідно до протоколу від 01.04.2020 б/н відмінив зазначену процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду звернень з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства Науково-дослідний інститут радіолокаційних систем
«Квант-Радіолокація» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, конкурсну документацію, затверджену рішенням відповідальної особи Замовника б/д б/н (далі – конкурсна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2020, протоколи (рішення) відповідальної особи Замовника від 27.02.2020 б/н, від 05.03.2020 № 2-а, від 13.03.2020 б/н, від 31.03.2020 б/н та від 01.04.2020 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ЕДМ-2016» (далі – ТОВ «ЕДМ-2016»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Фаза» (далі – ТОВ «НВП «Фаза»), товариства з обмеженою відповідальністю
«Сеа електронікс Україна» (далі – ТОВ «Сеа електронікс Україна»), звернення з вимогами щодо усунення порушень ТОВ «ЕДМ-2016» від 28.02.2020,
ТОВ «Фаза» від 05.03.2020, товариства з обмеженою відповідальність «Гранд технолоджіс» від 16.03.2020, роз'яснення Замовника від 03.03.2020, від 11.03.2020 та від 18.03.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником на оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі програмованої логічної інтегрованої схеми ХС6VSX315T-1FFG1156I (далі – товар) не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи, чим порушено вимогу пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490).
Також за результатами моніторингу установлено, що Замовником опубліковано конкурсну документацію, а не тендерну документацію, чим недотримано вимоги статті 22 Закону.
При цьому конкурсна документація не містить окремих вимог, які встановлені для тендерної документації відповідно до пунктів 2, 3, 10 частини другої статті 22 Закону, а саме: вимоги, встановлені статтею 17 Закону, вимоги в частині того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, вимоги щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з інформацією, оприлюдненою 01.04.2020 в електронній системі закупівель, Замовник відповідно до протоколу від 01.04.2020 б/н відмінив зазначену процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
09.04.2020 16:49 - 24.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2020 16:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
23.07.2020 16:43