• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате км 27+500 – км 36+620, Березнегуватський район, Миколаївська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Завершена

143 188 337.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700 000.00 UAH
Номер: 4631b37204fe489bae455cfd8e9a15f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-11-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 11.09.2020 12:07 - 03.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.09.2020 № 282 Миколаїв Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-02-06-001122-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 лютого 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи, передбачені статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 02.03.2020 № 4/9/2020); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь на нього; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ-001», товариства з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ-ГРАНІТ» (далі – ТОВ «СОФІЯ-ГРАНІТ»), приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління №50», товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», ОАО «СМТ № 8» та приватного підприємства «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР»; протоколи тендерного комітету від 03.06.2020 № 18/9/2020, від 11.06.2020 № 20/9/2020 та від 19.06.2020 № 21/9/2020; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.07.2020 № 22/КР (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 13.05.2020 № 9309-р/пк-пз, від 13.05.2020 № 9294-р/пк-пз, від 13.05.2020 № 9286-р/пк-пз, від 13.05.2020 № 9297-р/пк-пз, від 15.07.2020 № 13713-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону умови Договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «СОФІЯ-ГРАНІТ». Так, Замовником в складі тендерної документації оприлюднено проект договору про закупівлю (додаток 6 до тендерної документації). Відповідно до частини 24 проекту договору договір про закупівлю має містити чотири додатки, в тому числі, додаток «Зведений кошторисний розрахунок». Пунктом 24.1 проекту договору визначено, що додатком 1 до договору має бути «Договірна ціна з розрахунками». Відповідно до умов пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо погодження з проектом договору. Учасник ТОВ «СОФІЯ-ГРАНІТ» у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 19.03.2020 № 342 (файл «Гарантійний лист погодження з проектом договору.pdf»), відповідно до якого учасник погоджується з проектом договору. Разом з тим, під час моніторингу встановлено, що умовами укладеного Договору про закупівлю не передбачено додаток «Зведений кошторисний розрахунок». Крім того, пунктом 24.1 договору про закупівлю визначено, що додатком 1 до договору є «Договірна ціна» без розрахунків. Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель додатку 1 до Договору про закупівлю обґрунтуванням договірної ціни є: розрахунок № 1 – заробітна плата, розрахунок № 2 – вартість матеріальних ресурсів, розрахунок № 3 – вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок, № 4 – загальновиробничі витрати, розрахунок № 9 – прибуток, розрахунок № 10 – кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. При цьому, зазначені розрахунки у складі укладеного Договору про закупівлю відсутні та в електронній системі закупівель не оприлюднені. Крім того, пунктом 21.1 проекту договору, визначено, що «цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 27.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». Проте, у пункті 21.1 укладеного Договору про закупівлю зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 27.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, визначених цим договором. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень: 01.10.2020 14:30 - 17.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.10.2020 14:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. У відповідності до роз’яснення від 22.04.2015 № 3302-05/13205-07 та листа від 01.12.2015 № 3302-05/40086-08 Міністерства економічного розвитку України, як уповноваженого органу у сфері державних закупівель, зазначено таке: «Законом не встановлені випадки внесення змін в інформацію про закупівлю, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу. Водночас згідно з частиною п’ятою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів. З огляду на викладене та враховуючи, що Закон не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель, комітет з конкурсних торгів може прийняти таке рішення шляхом оформлення протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів». Відповідно до умов Договору № 22/КР від 23.07.2020 (Розділу 22) внесення змін у договір чи його розірвання допускається за згодою Сторін, за рішенням Замовника, за рішенням суду. Зміна умов Договору здійснюється шляхом укладення додаткових угод за ініціативою будь-якої Сторони, складених і підписаних в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. Крім того, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України чітко визначені підстави для зміни або розірвання договору, у тому числі у зв'язку з істотною зміною обставин. При цьому «зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Дата публікації звіту: 06.10.2020 10:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: -
Дата публікації: 12.10.2020 09:39