-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ДНЗ № 2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. П’ятихатки, вул. Гагаріна, 200 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 782 370.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Номер:
84318b96f09a4031824982e0d2a035ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2020 00:00
Період моніторингу:
07.04.2020 17:57 - 29.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.04.2020 № 71
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-02-06-002684-b 06.02.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено не дотримання припису пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 28.02.2020 №3, від 10.03.2020 №5, від 10.03.2020 №6, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПП "БУДТАЙМ", ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" та ТОВ "К Р Е Д О" , повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.03.2020 №88/03-20.
Проведеним аналізом щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено наступне: відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Водночас, Замовник зазначає, що для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до Додатків 1 - 2 тендерної документації. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у Додатку №2 до тендерної документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Отже, умови Додатку №2 до тендерної документації мають суперечності із п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації.
Поряд із зазначеним, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація (п. 1.1. Додатку № 4) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (corruptinfo.nazk.gov.ua), доступ до якого є вільним.
Моніторингом установлено, що пропозиції учасників торгів: ПП "БУДТАЙМ" та ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" замовником відхилені як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Аналізом тендерної документації та тендерних пропозицій зазначених учасників установлено, що їх тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації та відхилені Замовником правомірно.
Поряд з цим, строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" тривав з 28.02.2020 по 10.03.2020 та фактично склав 6 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Аналізуючи тендерну пропозицію визначеного учасника-переможця торгів ТОВ "К Р Е Д О" установлено, що у складі тендерної пропозиції цим учасником не надано технічного завдання, як то вимагалося відповідно до Додатку 7 тендерної документації, що не відповідає пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Крім того, на порушення умов п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації, тендерна пропозиція цього учасника не містить у своєму складі інформацію у довільній формі, передбачену у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону.
Отже відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «К Р Е Д О» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, між Замовником та ТОВ «К Р Е Д О» укладений договір від 30.03.2020 №88/03-20.
Період усунення порушень:
27.04.2020 10:05 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 10:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
14.05.2020 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
5a4c5385da1a4c56b6a6b553ac73ff64
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2020 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ДНЗ № 2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. П’ятихатки, вул. Гагаріна, 200 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-002684-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Відповідно до норми частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Крім того, згідно з вказаною частиною статті 28 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, а у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник повинен оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Моніторингом установлено, що на порушення припису частини четвертої статті 28 Закону розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" з порушенням встановленого строку, а саме: розгляд тендерної пропозиції цього учасника призначено 28.02.2020, що підтверджується оприлюдненням електронною системою закупівель файлу «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» відносно даного учасника. Розгляд пропозицій учасника здійснено 10.03.2020, тобто строк розгляду становить 7 робочих днів, що підтверджується протоколом (рішенням) Замовника від 10.03.2020.
Отже, розгляд пропозиції учасника ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" відбувся з порушенням терміну, визначеного частиною 4 статті 28 Закону.
Чому Замовником порушено терміни розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e9b53018a4c3430bbb0b081f106c2c79
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.04.2020 15:35
Опис:
Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Розгляд тендерної пропозиції Учасника здійснювався з 28.02.2020 року. Тендерним комітетом департаменту під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ", у відповідності до ч.4 ст.28 Закону, було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника у зв’язку з великою завантаженістю, про що 04.03.2020 (на 4 день кваліфікації) в електронній системі закупівель було здійснено відповідне оприлюднення. Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника було прийнято 10.03.2020 року.
На підставі вищенаведеного розгляд тендерної пропозиції учасника здійснено в межах строку встановленого ч.4 ст.28 Закону.
Номер:
a5bbbd2ff46142698eace72c936e7791
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2020 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ДНЗ № 2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. П’ятихатки, вул. Гагаріна, 200 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-002684-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів (скановані файли в форматі pdf, мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи учасника та повинні бути скріплені печаткою (за наявності)) з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 7 до тендерної документації).
Учасником ТОВ "К Р Е Д О" в складі тендерної пропозиції не надано технічного завдання відповідно до Додатку 7.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "К Р Е Д О", через її невідповідність умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5fca42cffb104c24a2be7a2617ae004d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.04.2020 12:45
Опис:
1. Тендерна документація (далі-ТД) Замовника складена з урахуванням примірної тендерної документації затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016 для процедури закупівлі - відкриті торги. Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД містить загальний перелік документів, що має надати у складі своєї Тендерної пропозиції (далі-ТП) учасник торгів.
Однак потрібно зазначити, що ч.6 Розділу 3 ТД встановляє перелік документів які повинні надати учасники на підтвердження відповідності своїх тендерних пропозицій технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: графік виконання робіт; договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Потрібно зазначити, що у ТД відсутня вимога надання технічного завдання учасником. Для підтвердження відповідності технічним вимогам Учасник ТОВ «КРЕДО» надав у складі своєї ТП договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, що відповідають технічному завданню, згідно з Додатком 7 до тендерної документації, а отже у замовника були відсутні підстави для відхилення ТП вказаного Учасника.
Номер:
66da12b11a9248299c3526e8abb0f20b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2020 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ДНЗ № 2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. П’ятихатки, вул. Гагаріна, 200 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-002684-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КРЕДО» встановлено, що учасником завантажено інформаційну довідку від 20.02.2020 №20/02/20-1, посилання в якій на Рішення від 12.06.2019 №1 не підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також відсутнє відповідне Рішення єдиного учасника.
Відповідно до п. 13.6, п. 15.1.2 Статуту ТОВ «КРЕДО» правочини (договори, угоди) можуть вчинятися директором лише після їх затвердження Рішенням єдиного учасника Товариства.
Пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «КРЕДО» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
1ddf301b9eeb45be9f9f935d8382fac7
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.04.2020 12:00
Опис:
Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритими і загальнодоступними. На офіційному порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch тендерним комітетом замовника у період розгляду тендерної пропозиції було перевірено розділ «Детальна інформація про юридичну особу ТОВ «КРЕДО» у полі «Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» де значиться, що ЮРИК ІГОР СЕРГІЙОВИЧ – керівник. Учасник ТОВ «КРЕДО» у складі своєї ТП надав інформаційну довідку № 20/02/20-1 від 20.02.2020 року, в якій зазначив, що директор товариства – Юрик І.С. є підписантом документів ТП та договору за результатами закупівлі. Разом із тим Учасником було надано наказ № 1 від 18.06.2016 року та копію статуту товариства, що підтверджує його повноваження директора. Разом із тим, потрібно зазначити, що окремих вимог на підтвердження правомочності директора на підписання договору ТД не містила, як і не містила надання окремого документу, передбаченого Статутом підприємства, що у свою чергу виключає наявність будь-яких правових підстав щодо відхилення ТП даного учасника. Також необхідно зазначити, що відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має право відхиляти ТП учасника через відсутність документів, які не визначені умовами ТД, на підставі наведеного у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП вказаного учасника.
Номер:
05056b1e5fe04968b088860203521728
Назва:
Відповідь замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
30.04.2020 12:10
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.