• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ДНЗ № 2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. П’ятихатки, вул. Гагаріна, 200 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

4 782 370.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Номер: 84318b96f09a4031824982e0d2a035ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 07.04.2020 17:57 - 29.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.04.2020 № 71 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2020-02-06-002684-b 06.02.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04011650) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено не дотримання припису пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 28.02.2020 №3, від 10.03.2020 №5, від 10.03.2020 №6, тендерну документацію, тендерні пропозиції ПП "БУДТАЙМ", ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" та ТОВ "К Р Е Д О" , повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.03.2020 №88/03-20. Проведеним аналізом щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено наступне: відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Водночас, Замовник зазначає, що для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до Додатків 1 - 2 тендерної документації. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у Додатку №2 до тендерної документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Отже, умови Додатку №2 до тендерної документації мають суперечності із п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації. Поряд із зазначеним, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація (п. 1.1. Додатку № 4) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (corruptinfo.nazk.gov.ua), доступ до якого є вільним. Моніторингом установлено, що пропозиції учасників торгів: ПП "БУДТАЙМ" та ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" замовником відхилені як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Аналізом тендерної документації та тендерних пропозицій зазначених учасників установлено, що їх тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації та відхилені Замовником правомірно. Поряд з цим, строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" тривав з 28.02.2020 по 10.03.2020 та фактично склав 6 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону. Аналізуючи тендерну пропозицію визначеного учасника-переможця торгів ТОВ "К Р Е Д О" установлено, що у складі тендерної пропозиції цим учасником не надано технічного завдання, як то вимагалося відповідно до Додатку 7 тендерної документації, що не відповідає пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Крім того, на порушення умов п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації, тендерна пропозиція цього учасника не містить у своєму складі інформацію у довільній формі, передбачену у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону. Отже відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «К Р Е Д О» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Натомість, між Замовником та ТОВ «К Р Е Д О» укладений договір від 30.03.2020 №88/03-20.
Період усунення порушень: 27.04.2020 10:05 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 10:05

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 14.05.2020 15:05

Запити/Пояснення