-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
колодка локомотивна гребнева типу М
колодка локомотивна гребнева типу М
Завершена
3 501 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 505.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 505.15 UAH
Номер:
2fa7d51ca9e2403e9ea7fc8c139b57cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2020 00:00
Період моніторингу:
21.12.2020 13:14 - 16.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2020 №76
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-02-06-001568-a 06.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, (в редакції чинній на час проведення процедури закупівлі, далі – Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету від 05 лютого 2020 року (із змінами від 13 березня 2020 року), лист замовника щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 25 березня 2020 року №ЦЗВ-246/3501/1568-а, тендерні пропозиції ТОВ «Торговий дім «БУДКОМ», ТОВ «М-ЛИТ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 08 квітня 2020 року №3501/49-20-Т, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 11 березня 2020 року №4662-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 08 квітня 2020 року №ЦЗВ-374/3501/1568-а, договір про закупівлю товару від 27 квітня 2020 року №ЦЗВ-07-01120-01 (далі – Договір), додаткову угоду від 18 грудня 2020 року №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 18 грудня 2020 року, пояснення від 05 та 13 січня 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг, щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що замовник порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положення тендерної документації, до якої вносилися зміни (закреслення даних).
Період усунення порушень:
15.01.2021 15:29 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2021 15:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-06-001568-a
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 15 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі колодки локомотивної гребневої типу М (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-06-001568-a).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-06-001568-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення частини 1 статті 23 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту:
21.01.2021 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
a56faa13c61c490b93a7efaa0a76361a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.12.2020 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі колодки локомотивної гребневої типу М (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-06-001568-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином учасником ТОВ «М-ЛИТ», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою документів у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації?
- не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю, визначеного у розділі ІІ додатку №7 тендерної документації?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
1ac0f5146038400c9a43cc038191f4c5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.01.2021 15:38
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (15:34:23), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі колодки локомотивної гребневої типу М (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-06-001568-a ) та повідомляє наступне.
Учасником ТОВ «М-Лит», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку №6 тендерної документації шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів було складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020, що додається. (Додаток № 9 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр 3501»)
Учасником ТОВ «М-Лит», якого було визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 27.04.2020 було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 27.04.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-06-001568-a надано до укладання договору.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 10 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3501»).
Номер:
eadd30a8002e4872be2e9ba954367952
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.01.2021 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі колодки локомотивної гребневої типу М (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-06-001568-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «М-ЛИТ», з яким укладено договір поставки від 27.04.2020 №ЦЗВ-01-01120-01 (далі - Договір), строк дії, якого продовжено до 31.03.2021 виконано вимоги розділу ІІ додатку №7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору на весь строк дії договору?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
66cf1f4c56e5473385e7367c9b063f05
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.01.2021 13:50
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 06.01.2021 (10:23:29), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі колодки локомотивної гребневої типу М (за №ЦБД: UA-2020-02-06-001568-a) та повідомляє наступне.
П. 7.5. тендерної документації вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
На момент укладання договору учасником-переможцем торгів було надано забезпечення виконання договору з терміном дії на весь строк дії договору, чим було виконано вимогу розділу ІІ Додатку № 7 тендерної документації та пункту 9.2. Договору в частині терміну дії забезпечення виконання договору.