-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150312 (Одеса-Новоазовськ) - Лимани - Вікторівка км14+900 - км21+900, Березанський район, Миколаївської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Завершена
51 519 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 260 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 260 000.00 UAH
Номер:
e963b2ea02f246c7ad51f261bfc1f5bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-11-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2020 00:00
Період моніторингу:
11.09.2020 12:06 - 03.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2020 № 281
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-02-06-000327-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 лютого 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів, передбачених статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 06.02.2020 № 2/6/2020), зі змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету (протокол від 28.02.2020 № 3/6/2020); запитання до процедури та відповідь на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ», Приватне акціонерне товариство Броварське шляхово-будівельне управління № 50, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СОФІЯ-ГРАНІТ, Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», Приватне підприємство «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР», Товариство з обмеженою відповідальністю ГРАНІТ-001; протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.05.2020; протоколи засідання тендерного комітету від 03.06.2020 № 17/6/2020, від 25.06.2020 № 19/6/2020, від 30.06.2020 № 20/6/2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 08.05.2020 № 9037, від 12.05.2020 № 9156, від 15.05.2020 № 9157; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 30.06.2020; договір від 17.07.2020 № 21/КР.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону умови договору від 17.07.2020 № 21/КР (далі – Договір № 21/КР), укладеного Замовником з переможцем Приватним акціонерним товариством Броварське шляхово-будівельне управління № 50 (далі - Учасник), відрізняються від змісту тендерної пропозиції Учасника.
Так, Замовником в складі тендерної документації (додаток 6 до тендерної документації) оприлюднено проект договору про закупівлю.
Відповідно до частини 24 проекту договору договір про закупівлю має містити чотири додатки, в тому числі, додаток «Зведений кошторисний розрахунок». Крім того, пунктом 24.1 проекту договору визначено, що додатком 1 до договору має бути «Договірна ціна з розрахунками».
Відповідно до умов пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист щодо погодження з проектом договору.
Учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 17.03.2020 № 518/3 (файл «Гарантійний лист погодження з проектом договору.pdf»), в якому «погоджується з умовами проекту договору (додаток 6 до тендерної документації)».
Разом з тим, під час моніторингу встановлено, що умовами укладеного договору № 21/КР не передбачено додаток «Зведений кошторисний розрахунок».
Крім того, пунктом 24.1 договору № 21/КР визначено, що додатком 1 до договору є «Договірна ціна» без розрахунків.
Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель додатку 1 до договору № 21/КР обґрунтуванням договірної ціни є: Розрахунок № 1 – Заробітна плата, Розрахунок № 2 – Вартість матеріальних ресурсів, Розрахунок № 3 – вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, Розрахунок № 4 – Загальновиробничі витрати, Розрахунок № 5 – Витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд, Розрахунок № 9 – Прибуток, Розрахунок № 10 – Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій. При цьому, зазначені розрахунки у складі договору № 21/КР відсутні та в електронній системі закупівель не оприлюднені.
Крім того, пунктом 21.1 проекту договору, визначено, що «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 27.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання».
Проте, у пункті 21.1 укладеного договору № 21/КР зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 27.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, визначених цим договором.
Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
25.09.2020 11:48 - 10.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2020 11:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
У відповідності до роз’яснення від 22.04.2015 № 3302-05/13205-07 та листа від 01.12.2015 № 3302-05/40086-08 Міністерства економічного розвитку України, як уповноваженого органу у сфері державних закупівель, зазначено таке: «Законом не встановлені випадки внесення змін в інформацію про закупівлю, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу. Водночас згідно з частиною п’ятою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів. З огляду на викладене та враховуючи, що Закон не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель, комітет з конкурсних торгів може прийняти таке рішення шляхом оформлення протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів».
Відповідно до умов Договору № 21/КР від 17.07.2020 (розділу 22.) внесення змін у договір чи його розірвання допускається за згодою Сторін, за рішенням Замовника, за рішенням суду. Зміна умов Договору здійснюється шляхом укладення додаткових угод за ініціативою будь-якої Сторони, складених і підписаних в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Крім того, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України чітко визначені підстави для зміни або розірвання договору, у тому числі у зв'язку з істотною зміною обставин. При цьому «зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах».
Дата публікації звіту:
01.10.2020 16:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.10.2020 13:17