• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя, (знаряддя, 7 лотів)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»

Завершена

8 404 061.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 150.00 UAH
Номер: 951d72320c604058800004bee58a8601
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-01-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.06.2020 12:21 - 27.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.06.2020 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 05.06.2020 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-02-05-002530-a 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інкос Лайн» за лотами 2 та 3 установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції учасника, яка була відхидена умовам тендерної документації установлено порушення норм частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), ПП «Інтердеталь», ТОВ «Стіл Сталкер», ТОВ «Лаунч Україна», ТОВ «ІК Техновед», ТОВ «Нікавіт», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договорів за лотами №№ 2, 3 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції, яка була відхилена, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.02.2020, звернення щодо надання додаткової інформації ТОВ «Лаунч Україна» від 11.05.2020, тендерні пропозиції приватного підприємства «Інтердеталь» (далі – ПП «Інтердеталь»), товариства з обмеженою відповідальністю «Стіл Сталкер» (далі – ТОВ «Стіл Сталкер»), товариства з обмеженою відповідальністю «Лаунч Україна» (далі –ТОВ «Лаунч Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інкос Лайн», (далі –ТОВ «Інкос Лайн»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІК Техновед» (далі – ТОВ «ІК Техновед») (лоти №№ 2,3,4,5), товариства з обмеженою відповідальністю «Нікавіт», (далі – ТОВ «Нікавіт») (лоти №№ 3,4) протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договори поставки від 01.06.2020 № 1532/24/16-20, від 01.06.2020 № 1531/24/16-20, від 01.06.2020 № 1533/24/16-20, від 01.06.2020 № 1534/24/16-20, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.06.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.04.2020 № 8137-р/пк-пз, № 8138-р/пк-пз та № 8139-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 6 п.п. 1 розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагалося, що учасники процедури закупівлі по лотам 1-7 повинні надати в складі тендерної пропозиції, зокрема підписану інформацію про відповідність встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі. Учасник ТОВ «Інкос Лайн» у складі своєї тендерної пропозиції за лотами № 2,3 надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 06.03.2020 № Д 3.1, в якій відсутня інформація, яка підтверджує, що продукція, упаковка (тара) є новою, без дефектів та пошкоджень, що не відповідає пункту 6 п.п. 1 розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інкос Лайн» за лотами № № 2, 3, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав в подальшому з ним договори поставки від 01.06.2020 № 1532/24/16-20 та від 01.06.2020 № 1531/24/16-20. Крім того установлено, що на звернення учасника ТОВ «Лаунч Україна», який був відхилений, щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 11.05.2020 Замовник не надав в п’ятиденний термін відповіді, чим порушив вимоги частини третьої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 02.07.2020 21:04 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2020 21:04

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020, повідомляємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» 14.07.2020 подано позовну заяву про оскарження висновку ДАСУ до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Дата публікації: 14.07.2020 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020, надаємо аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту: 09.07.2020 08:48

Запити/Пояснення