-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Капітальний ремонт аварійної ділянки теплових мереж ТМ-2 РК "М.Борщагівка" від ТК-260 до ТК-264 на вул. Корольова у м. Києві"
Завершена
16 590 039.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 165 900.39 UAH
мін. крок: 1% або 165 900.39 UAH
Номер:
3f92f08db59a47df834fb983d821e631
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2020 00:00
Період моніторингу:
06.04.2020 13:27 - 28.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-02-05-000982-c 05.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30, абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюдненні договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.01.2020 № 96 зі змінами (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2020 № 392 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання» та ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2020 №№ 448 та 444, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2020, договір від 31.03.2020 № 251/КТМ-31-20-БК зі змінами.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» вимогам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця в «Аркуші оцінки відповідності підрядної організації вимогам безпеки» не зазначено номер, ким і коли виданий дозвільний документ з охорони навколишнього середовища (дозвіл, ліцензія тощо), що вимагалось п. 12 Форми 4 Додатку 2 до ТД.
Крім того, у складі пропозиції Переможця відсутній розрахунок загальновиробничих витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації, що вимагалось п. 4.4 Додатку 4 до ТД.
Також, у складі пропозиції, не надано в довільній формі інформації про податки відповідно до вимог чинного законодавства, що вимагалось п. 5 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПІНАРА ЕНЕРДЖИ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень:
29.04.2020 16:48 - 15.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2020 16:48
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником оскаржено висновок до суду.
Дата публікації:
17.07.2020 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення (вкладено 2 файли)
Дата публікації звіту:
07.05.2020 19:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
порушення не усунуто
Дата публікації:
07.07.2020 11:26