-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
яловичина заморожена, без кісток, односортна, в блоках; свинина заморожена, без кісток, односортна, в блоках; тушки курей заморожені І категорії, філе куряче заморожене
Завершена
2 258 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер:
f042d7860bbf466eb2e81da23d2a8d72
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-19-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2021 00:00
Період моніторингу:
19.01.2021 16:56 - 10.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2021 № 3
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.01.2021 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-05-003280-b 05.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року).
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року).
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.02.2020; тендерні пропозиції по лоту № 1 приватного акціонерного товариства «Охтирський м'ясокомбінат» (далі - ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат»), по лоту № 3: фізичної особи-підприємця Петренко Ніни Євгенівни, фізичної особи-підприємця Петренко Олени Іванівни, фізичної особи-підприємця Аврахової Катерини Григорівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія»; протоколи засідань тендерного комітету від 07.02.2020 № 1, від 26.02.2020 №№ 1, 3, від 03.03.2020 № 1, від 04.03.2020 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2020 та від 04.03.2020; договір від 12.03.2020 № 137 (по лоту №1); по лоту № 3: договір від 23.03.2020 № 144 та додаткові угоди до нього від 31.12.2020 № 1, від 19.01.2021 № 2; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.01.2021 та від 25.01.2021 року.
За результатами моніторингу установлено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна», наведений Замовником у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року).
Відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, установлено, що ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» відповідно до умов договору від 12.03.2020 № 137 (лот № 1) здійснено поставку товару на загальну суму 135 963,74 грн, яка оплачена Замовником у повному обсязі 29.12.2020 року.
Згідно з пунктом 10.1 договору від 12.03.2020 № 137 строк його дії завершився 31.12.2020 року.
Однак на дату закінчення моніторингу Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору щодо договору від 12.03.2020 № 137, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року), яким визначено, що звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Період усунення порушень:
02.02.2021 17:04 - 17.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2021 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
bfcf002cdca0423e92bb85c60cdb4a19
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.01.2021 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Яловичина заморожена, без кісток, односортна, в блоках; свинина заморожена, без кісток, односортна, в блоках; тушки курей заморожені І категорії, філе куряче заморожене» 3 лота (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-05-003280-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (документів).
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договірних зобов’язань за договором укладеним з приватним акціонерним товариством «Охтирський м’ясокомбінат» від 12.03.2020 № 137, по лоту № 1 (яловичина заморожена, без кісток, односортна, в блоках).
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8d4fe643f73e4f34b303eb395ec9d849
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.01.2021 16:53
Опис:
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що дія договору № 137 від 12.03.2020 року на суму 525 168,00 грн. закінчилася 31.12.2020 року. Станом на даний час договір № 137 від 12.03.2020 року виконаний на суму 141 736,23 грн.
Номер:
9a0cdf33c74f49e5adc109ba84631dee
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.01.2021 17:14
Опис:
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що дія договору № 137 від 12.03.2020 року на суму 525 168,00 грн. закінчилася 31.12.2020 року. Станом на даний час договір № 137 від 12.03.2020 року виконаний на суму 141 736,23 грн.
Номер:
c7761f9f788c4066881d8c72b5974d8b
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.01.2021 17:17
Опис:
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє, що дія договору № 137 від 12.03.2020 року на суму 525 168,00 грн. закінчилася 31.12.2020 року. Станом на даний час договір № 137 від 12.03.2020 року виконаний на суму 141 736,23 грн.
Номер:
c5f820c060ae42ccb0e7cb162ecba3d5
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
27.01.2021 15:59
Опис:
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області уточнює відомості, надані у поясненні від 21.01.2021 року, а саме повідомляє, що внаслідок технічної описки замість вірної суми виконаного договору № 137 від 12.03.2020 року на суму 135 963,74 грн. зазаначено суму 141 736,23 грн.
Номер:
895928517b394355bedbe3173058badb
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
05.02.2021 14:55
Опис:
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області повідомляє , що відповідальною особою за звітування договору від 12.03.2020р №137 була економіст господарської групи (секретар тендерного комітету) Кушвид Наталія Миколаївна, яка 15.01.2021 року звільнилася за власним бажанням з займаної посади згідно наказу №12-к/тр від 15.01.2021р.На сьогоднішній день звіт щодо виконання договору оприлюднено та підписано іншою посадовою особою.