• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

яловичина заморожена, без кісток, односортна, в блоках; свинина заморожена, без кісток, односортна, в блоках; тушки курей заморожені І категорії, філе куряче заморожене

Завершена

2 258 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер: f042d7860bbf466eb2e81da23d2a8d72
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-19-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 19.01.2021 16:56 - 10.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2021 № 3 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 19.01.2021 №3 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-02-05-003280-b 05.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.02.2020; тендерні пропозиції по лоту № 1 приватного акціонерного товариства «Охтирський м'ясокомбінат» (далі - ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат»), по лоту № 3: фізичної особи-підприємця Петренко Ніни Євгенівни, фізичної особи-підприємця Петренко Олени Іванівни, фізичної особи-підприємця Аврахової Катерини Григорівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія»; протоколи засідань тендерного комітету від 07.02.2020 № 1, від 26.02.2020 №№ 1, 3, від 03.03.2020 № 1, від 04.03.2020 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2020 та від 04.03.2020; договір від 12.03.2020 № 137 (по лоту №1); по лоту № 3: договір від 23.03.2020 № 144 та додаткові угоди до нього від 31.12.2020 № 1, від 19.01.2021 № 2; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.01.2021 та від 25.01.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна», наведений Замовником у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Відповідно до даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, установлено, що ПрАТ «Охтирський м'ясокомбінат» відповідно до умов договору від 12.03.2020 № 137 (лот № 1) здійснено поставку товару на загальну суму 135 963,74 грн, яка оплачена Замовником у повному обсязі 29.12.2020 року. Згідно з пунктом 10.1 договору від 12.03.2020 № 137 строк його дії завершився 31.12.2020 року. Однак на дату закінчення моніторингу Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору щодо договору від 12.03.2020 № 137, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.12.2019 року), яким визначено, що звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Період усунення порушень: 02.02.2021 17:04 - 17.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2021 17:04

Запити/Пояснення