• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реагенти та реактиви для клініко-діагностичної лабораторії

Завершена

385 367.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 926.84 UAH
Номер: b022a554ec8948f1849a17c9efb1ea0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-29-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 29.04.2020 14:25 - 22.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 29.04.2020 № 25 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 29.04.2020 № 25 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу 2. UA-2020-02-05-000733-с 05.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Задоянчук А.З.
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, prozorro.hm2@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік КП КНП "Шепетівської центральної районної лікарні" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.02.2020 №50; тендерну пропозицію учасника ФОП "КОМАРЕНЕЦЬ ЯРОСЛАВ ЄВГЕНОВИЧ"; повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2020; договір про закупівлю від 13.03.2020 №23. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладено з переможцем процедури закупівлі ФОП Комаренець Ярославом Євгеновичом договір про закупівлю від 13.03.2020 №23 на суму 385 367,00 грн. Згідно абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення. Разом з тим, проведеним моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону, договір від 13.03.2020 №23 на суму 383 300,00 відповідно умов тендерної пропозиції переможця, оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 17.03.2020, тобто на 4-й день з дня його укладення.
Період усунення порушень: 13.05.2020 14:46 - 28.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2020 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-05-000733-c розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-02-05-000733-c нами проведена закупівля «код ДК 021:2015 - 33690000-3 — «Лікарські засоби різні» (реагенти та реактиви для клініко-діагностичної лабораторії)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33690000-3 — «Лікарські засоби різні» (реагенти та реактиви для клініко-діагностичної лабораторії)» було подано 3 (три) тендерних пропозиції, а саме ТОВ МЕГА-СПЕКТР (38899061), ФОП "МАСЛЮК ТЕТЯНА ОМЕЛЯНІВНА" (1771201702) та ФОП "КОМАРЕНЕЦЬ ЯРОСЛАВ ЄВГЕНОВИЧ" (2183806090). 28.02.2020 р. прийнято рішення про намір укласти договір із ФОП "КОМАРЕНЕЦЬ ЯРОСЛАВ ЄВГЕНОВИЧ". Згідно абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення. Повідомляємо, що договір про закупівлю укладений у визначені строки, та оприлюднено в електронній системі закупівель. Оскільки договір про закупівлю укладений 13.03.2020 р. термін публікації протягом двох днів. Слід зазначити, що відповідно до ст..123 Цивільного процесуального кодексу Перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Оскільки два наступні дні припадали на вихідні дні, Замовником оприлюднено договір 16.03.2020 р. (Якщо закінчення строку припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, останнім днем строку є перший після нього робочий день). По-друге, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Повідомляємо, що ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із лікарні штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Договір про закупівлю №23 від 13.03.2020 р. укладений між Замовником та постачальником містить вичерпний перелік обставин за яких договір може бути розірваний за ініціативи Замовника. Також, додатково повідомляємо, що у зв’язку із ситуацією, яка склалась в країні за наслідками інфекційної хвороби (Коронавірусне захворювання (COVID-19) у випадку розірвання договору про закупівлю товару наша лікарня не буде мати змоги забезпечувати повну роботу закладу в умовах картину та проводити лабораторні дослідження пацієнтів. В таких умовах лікарня має працювати та проводити усі необхідні заходи для лікування, підтримання та проведення усіх необхідних заходів, щоб запобігти поширенню хвороби. На сьогоднішній день у випадку розірвання договору частину функцій виконати буде неможливо. Однак, повідомляємо, що при укладені договорів обов’язково будуть враховані ваші зауваження, а також договір буде розірвано за взаємною згодою в найкоротші терміни, у випадку зменшення поширення вищезазначеної інфекційної хвороби та усунуто порушення зазначені вами у висновку. Проте на сьогоднішній день в Замовника відсутні правові та інші підстави для розірвання договору із Постачальником.
Дата публікації звіту: 19.05.2020 19:28