-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Стрічка конвеєрна
Завершена
8 418 091.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 180.92 UAH
мін. крок: 1% або 84 180.92 UAH
Номер:
f8a0844cb2804dccaa45a0b1f1bf94f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 15:27 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-02-05-000712-c 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін установлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Новотек сервіс» та ТОВ «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень до процедури, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «Берті», ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп», ТОВ «Трейдагро СВА», ТОВ «Лінксервіс КР», ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує скасувати рішення про допущення тендерних пропозицій ТОВ «Кабельно-провідникова продукція «Азовкабель» та ТОВ «Новотек сервіс» до аукціону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання роз’яснень до процедури, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр управління промисловістю» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 10.02.2020, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Берті» (далі – ПАТ «Берті»), товариства з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» (далі – ТОВ «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп» (далі – ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдагро СВА» (далі – ТОВ «Трейдагро СВА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Лінксервіс КР» (далі – ТОВ «Лінксервіс КР»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть»), товариства з обмеженою відповідальністю «Новотек сервіс» (далі – ТОВ «Новотек сервіс»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 8288-р/пк-пз від 29.04.2020, № 8289-р/пк-пз від 29.04.2020, № 10581 від 28.05.2020 та № 13420 від 10.07.2020, та пояснення замовника опубліковане в електронній системі закупівель 18.09.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Крім того Замовник порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
Також установлено, що відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник встановив, що тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням визначеним у тендерній документації, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.
Пунктом 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник встановив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції або погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель, розкриття тендерних пропозицій відбулося 06.03.2020, проведення електронного аукціону відбулося 18.08.2020, а визначення ТОВ «Новотек сервіс» переможцем – 11.09.2020.
Моніторингом установлено, що учасники торгів ТОВ «Новотек сервіс» та ТОВ «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» у своїх тендерних пропозиціях, які були дійсними до 04.06.2020 надали банківські гарантії забезпечення тендерних пропозицій № 4181/20-ТГ та № 1304-20 відповідно, термін дії яких до 15.07.2020 включно.
Таким чином, тендерні пропозиції ТОВ «Новотек сервіс» та ТОВ «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» на момент проведення електронного аукціону не відповідали вимогам тендерної документації в частині строку дії забезпечення тендерної пропозиції та строку дії самих тендерних пропозицій. У зв’язку з чим тендерні пропозиції даних учасників мали бути відхиленими Замовником.
Однак, Замовник, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Новотек сервіс» та ТОВ «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, допустивши їх до участі в аукціоні, та визначив
ТОВ «Новотек сервіс» переможцем, розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до частини четвертої статті 25 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5-2 – не підтверджено.
Період усунення порушень:
28.09.2020 17:24 - 13.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2020 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація Замовника щодо Висновоку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-05-000712-c (Стрічка конвеєрна)
Дата публікації звіту:
01.10.2020 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
907e40aa74954bbc80827fd13cc3189e
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2020 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі стрічки конвеєрної (ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання CPV: 42410000-3) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-05-000712-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів з наступних питань:
Чи зверталися ви з вимогою до ТОВ «Новотек сервіс» щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції? У разі надання такої вимоги чи погодився з нею зазначений учасник?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fdbeb7b90bc54dfa93168fd3c7a8fb8b
Назва:
Відповідь на запит до процедури закупівлі UA-2020-02-05-000712-c (Стрічка конвеєрна)
Дата опублікування:
18.09.2020 15:12
Опис:
Замовник не звертався з вимогою до ТОВ «Новотек Сервіс» щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції, тому що згідно умов Тендерної документації п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції.» Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій відбувся з учасником ТОВ «Новотек Сервіс» протоколом розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2020