-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Медичні огляди
Медичні огляди
Завершена
278 399.00
UAH без ПДВ
Номер:
b2d3f0e5309442d78ea3306cb9511432
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2020 00:00
Період моніторингу:
07.02.2020 14:40 - 29.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2020 № 7
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2020-02-05-000611-a 05.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель установлено порушення норм частини сьомої статті 2 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, станом на дату закінчення моніторингу, Замовником розірвано договір.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, звіт про укладений договір, договір про закупівлю послуг від 05.02.2020 №50, пояснення, надане замовником 18.02.2020 через електронну систему закупівель.
В ході проведення моніторингу установлено, що в порушення частини сьомої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) здійснено закупівлю по наданню послуг медичних оглядів без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом, та укладено договір на суму 278 399,00 грн, що перевищує вартісні межі, які визначені в частині першій статті 2 Закону (200 тис. грн).
В порушення вимог абзацу першого частини п’ятої статті 7¹ Закону Замовником надано відповідь на запит про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, на 5 день з дня оприлюднення такого запиту.
Період усунення порушень:
21.02.2020 15:10 - 07.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2020 15:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
договір " Медичні огляди" розірвано.
Дата публікації звіту:
27.02.2020 10:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
02.03.2020 10:58
Запити/Пояснення
Номер:
2e4b0fd54aad4d20ae52b465a6c8faf1
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
11.02.2020 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Медичні огляди (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-05-000611-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднено звіт № UA-2020-02-05-000611-a про укладений договір № 50 від 05.02.2020 з КП "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" на закупівлю послуг з медичного огляду згідно ДК 021:2015: 85140000-2 — «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» вартістю 278 399,00 грн. Вартість зазначеної закупівлі перевищує вартість встановлену в абзаці другому частини першої статті 2 Закону та зумовлює застосування Замовником однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону.
З огляду на викладене, обґрунтуйте підстави проведення вищевказаної закупівлі без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.