-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Завершена
761 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 474.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 474.00 UAH
Номер:
20dd6a83e66a4ee9b679fa3496b30d4d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-10-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2020 00:00
Період моніторингу:
21.04.2020 11:46 - 14.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2020 № 62
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 17.04.2020 № 62
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-02-05-001078-b 05.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 встановлено порушення вимоги ч. 2 ст. 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення ч. 4 статті 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019.
За результатами моніторингу встановлено порушення п. 5 ст. 7-1 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.01.2020 № 6а зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна», ФОП «Попович Володимир Миколайович», ФОП «Соха Антон Володимирович» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій б/д № 63а, б/д № 63б, б/д № 64а, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020, договори від 30.03.2020 № 118 та № 119.
Моніторингом встановлено, що Замовником внесено зміни до ТД, однак, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, та положення тендерної документації, до яких вносились зміни 05.02.2020 та 20.02.2020, не відображено у вигляді закреслених даних в останній редакції ТД, опублікованій 20.02.2020, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону.
Аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником перевищено строк розгляду тендерних пропозицій по Лотам 1 та 2, які за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідними, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
До того ж, моніторингом встановлено невідповідність пропозиції Переможця по ЛОТАМ 1 та 2 умовам ТД, зокрема:
1. В порушення пункту 1 додатку 3 до ТД – відсутній акт обстеження автотранспорту відповідно до звіту про результати дослідження бактеріологічного матеріалу, відібраного з транспортного засобу та/або відповідно до пункту «в» примітки додатку 2 до ТД лист - роз’яснення щодо ненадання певного документу.
2. В порушення пункту 6 додатку 2 до ТД Переможцем надано протокол випробувань на молоко з масовою часткою жиру 3,2 %, однак предметом закупівлі є молоко, жирність якого - 2,5 %.
3. В порушення пункту 6 додатку 2 до ТД відсутні сертифікати та висновки щодо відповідності пакувального матеріалу вимогам санітарного законодавства України.
4. Крім цього, не надано копію експертного висновку лабораторії ветеринарної медицини та протокол мікробіологічних випробувань на згущене молоко, чим не дотримано вимогу пункту 6 додатку 2 до ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договори від 30.03.2020 № 119 загальною сумою 666 928,00 гривень та від 30.03.2020 № 118 загальною сумою 94 762,50 гривень.
Також, на порушення п. 5 ст. 7-1 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019, Замовником не надано відповідь на запит про надання пояснення, опублікований органом державного фінансового контролю 24.04.2020.
Період усунення порушень:
05.05.2020 17:09 - 20.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2020 17:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Ні
- other: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
13.08.2020 09:32
Запити/Пояснення
Номер:
40e8fbb6dac54e47b038ff4120efd1ca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2020 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі пастеризованого молока, згущеного молока (коди ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко, ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко), очікуваною вартістю 761 900,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-05-001078-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень:
якими датами підписані протоколи розгляду тендерних пропозицій за номерами №№ 63а, 63б, 63в, 63г, 64а, 64б?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.