• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент)

Торги відмінено

643 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 215.00 UAH
Номер: 5bec04fc4fe146e4a0fc4cb600827af6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.02.2020 17:26 - 17.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2020 №9 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.02.2020 №9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2020-02-04-001737-b 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником відмінено зазначену процедуру закупівлі 25 лютого 2020 року відповідно до протоколу від 25 лютого 2020 року №б/н.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального закладу «Погребищенський опорний заклад середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Погребищенської районної ради Вінницької області» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), протокол засідання тендерного комітету від 25 лютого 2020 року та пояснення від 25 лютого 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 20000,00 грн або 3,11 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товару. Крім того, встановлено, що на порушення частини першої статті 23 Закону замовником надано роз’яснення на звернення за роз’ясненням до тендерної документації у строк понад три робочі дні з дня їх оприлюднення. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель замовником відмінено зазначену процедуру закупівлі 25 лютого 2020 року відповідно до протоколу від 25 лютого 2020 року №б/н.
Період усунення порушень: 04.03.2020 17:16 - 19.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2020 17:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь щодо закупівлі по вугіллю
Дата публікації звіту: 06.03.2020 14:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 10.03.2020 08:59

Запити/Пояснення