• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015–09120000-6 Газове паливо (Природний газ)

Завершена

312 835.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 564.18 UAH
Номер: df2db22891e54f88bf2ca55e6222f74e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.03.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.03.2021 11:08 - 08.04.2021 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.03.2021 № 181 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-04-003287-c, 04.02.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, в становлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономіки №490. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 9 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій та укладення договору з переможцем тендеру, виконання замовником рішення Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо приведення істотних умов укладеного з переможцем тендеру договору від 23.04.2020 №41СВ797-1130-20 до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема, письмово звернутися до ТОВ «Львівгаз Збут» щодо зменшення ціни за 1 м.куб природного газу та повернення зайво перерахованих коштів внаслідок безпідставного збільшення ціни за відповідний період з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України), а також недопущення порушень вимог частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та частини першої статті 10 Закону при оприлюденні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, чинній для досліджуваної процедури закупівлі, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та укладення договору з переможцем тендеру, виконання замовником рішення Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-04-005618-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.02.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тедерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Львівгаз Збут» (далі – ТОВ «Львівгаз Збут»; опубліковані в електронній системі закупівель вимогу учасника ТОВ «Львівгаз Збут» про усунення Замовником порушення та відповідь Замовника на вказану вимогу; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення переможця та винесене Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду скарги (рішення №5929-р/пк-пз від 27.03.2020); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 27.02.2020; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2020 та від 03.04.2020 за результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Благогаз Збут» та ТОВ «Львівгаз Збут»; оприлюднені ТОВ «Львівгаз Збут» як переможцем тендеру інформацію та документи; повідомлення про намір укласти договір; договір постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 23.04.2020 №41СВ797-1130-20 та додаткові угоди №1 від 29.12.2020, №2 від 30.12.2020, №3 від 25.01.2021, №4 від 26.01.2021 та №5 від 27.01.2021, а також додаткову угоду №1 від 03.12.2020 (опублікована під час моніторингу 24.03.2021) до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу (24.03.2021 та 31.03.2021) пояснення та документи та відповідні запити органу державного фінансового контролю, інформаційні дані про середньозважені ціни на природний газ за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа», наявні у вільному доступі на вебсайті ueex.com.ua. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «Львівгаз Збут» від 09.03.2020 №UA-2020-02-04-003287-c.c2 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Також, моніторинг на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону, з врахуванням норм частини першої статті 8 цього Закону, не проводився. Проведеним моніторингом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №449/28579 та чинний до 17.07.2020, далі – Наказ Мінекономіки №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутнє обов’язкове для заповнення поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Відповідно, у формі повідомлення про намір укласти договір (що заповнюється електронною системою закупівель автоматично) відсутнє обов’язкове для заповнення поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Також, на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономіки №490, у формі повідомлень про внесення змін до договору, опублікованих 29.12.2020, 30.12.2020, 26.01.2021, 27.01.2021 та 24.03.2021 у зв’язку із внесенням змін до укладеного договору №41СВ797-1130-20 від 23.04.2020, не заповнено обов’язкові поля 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Моніторингом питання відповідності вимог вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (таблиця 1 Додатку №2 до тендерної документації) встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстави, визначеної у пункті 10 частини першої статті 17 Закону (юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень) при проведенні Замовником закупівлі товару із очікуваною вартістю закупівлі 312 835,22 гривень. Крім цього встановлено невідповідність інформації, зазначеної у тендерній документації Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції учасника. Так, у частині 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження учасниками у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції. В той же час, у частині 2 цього ж розділу тендерної документації зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Відповідно до норм абз.9 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Водночас, проведеним моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю (з врахуванням опублікованих під час моніторингу Замовником документів та інформації на відповідний письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби) встановлено, що укладена 03.12.2020 додаткова угода №1 до договору постачання природного газу від 23.04.2020 №41СВ797-1130-20 Замовником у встановлений абз.9 частини першої статті 10 Закону строк та станом на початок проведення моніторингу опублікована не була. В опублікованому під час моніторингу (24.03.2020) поясненні Замовником зазначено, що вищевказана додаткова угода помилково не була розміщена в електронній системі закупівель. Додаткова угода від 03.12.2020 №1 до договору постачання природного газу від 23.04.2020 №41СВ797-1130-20 Замовником опублікована лише 24.03.2021, чим порушено вимоги абз.9 частини першої статті 10 Закону. За результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «Львівгаз Збут» договір постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 23.04.2020 №41СВ797-1130-20 (далі – Договір №41СВ797-1130-20), загальна сума договору складається із місячних сум вартості газу поставленого споживачеві за даним договором і становить 196 261,00 грн (п.3.7 договору), річний плановий обсяг постачання газу становить 28,862 тис.куб.м (п.1.2 договору). Зокрема, згідно з умовами п.3.2 Договору №41СВ797-1130-20 при розрахунку вартості постачальник включає всі витрати у т.ч. усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені постачальником, а відповідно до п. 3.3 – ціна газу становить 5 666,64 грн за 1 000 куб.м без ПДВ та 6 799,97 грн з ПДВ та включає у себе вартість доступу до потужностей споживачем. Відповідно до п.3.5 Договору №41СВ797-1130-20 сторони домовились, що ціна газу, розрахована відповідно до пунктів 3.2. та 3.3 цього договору, застосовується сторонами при складанні актів приймання-передачі газу та розрахунках за цим договором, відповідно до п.3.6 – місячна вартість газу визначається як добуток ціни газу та загального обсягу фактично поставленого (спожитого) газу, визначеного згідно з розділом II цього договору. Крім того, за умовами п.3.8 Договору №41СВ797-1130-20 внесення змін до договору про закупівлю на підставі п.2 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. У випадку виникнення підстав для перегляду вартості ціни за одиницю товару постачальник звертається до споживача із відповідним зверненням, в якому подає розрахунок зростання вартості товару з моменту підписання договору у відсотках. До звернення додаються підтверджуючі документи, які містять інформацію про рівень цін на товар, що є предметом закупівлі на момент укладання договору (додаткової угоди до договору) та рівень цін на момент перегляду ціни (наприклад, довідки з Управління статистики, довідки з Торгово-промислової палати). До Договору №41СВ797-1130-20 внесено ряд змін шляхом укладання відповідних додаткових угод до нього. Зокрема, додатковою угодою №1 від 03.12.2020 до Договору №41СВ797-1130-20 сторонами внесено зміни до договору щодо збільшення ціни на природній газ до 6 232,48 грн без ПДВ та до 7 478,97 грн з ПДВ з 01.11.2020 (з врахуванням норм ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України), тобто її збільшення на 9,98% від попередньої ціни. На підтвердження внесення вказаних змін до Договору №41СВ797-1130-20 під час моніторингу Замовником надано довідку Львівської торгово-промислової палати від 18.11.2020 №19-09/1066, у якій зазначено ціни на природній газ газопостачальних підприємств, встановлені з 01.10.2020 та з 01.11.2020, а також величини зміни ціни (жовтень/листопад) природного газу на ринку України (в розрізі відповідних газопостачаючих товариств, з врахуванням умов оплати та включення до ціни супутніх платежів). У вказаній довідці вказано, що величина зміни ціни (жовтень/листопад 2020 року) природного газу на ринку України по виборці регіональних газопостачальних підприємств на дату надання довідки складає від -17,4% до +28,3%. Також, під час моніторингу встановлено, що додатковою угодою №3 від 25.01.2021 сторонами внесено зміни до Договору №41СВ797-1130-20 в частині збільшення ціни на природній газ та встановлення її за 1 000 куб.м – 6 830,00 грн без ПДВ та 8 200,00 грн з ПДВ з 01.01.2021 року, а додатковою угодою №5 від 27.01.2021 збільшено ціну на природній газ за 1 000 куб.м до 7 500,00 грн без ПДВ та до 9 000,00 грн з ПДВ з 01.01.2021 року. Підставою для збільшення ціни на природній газ за вищевказаними додатковими угодами зазначено збільшення ціни на природний газ та пункт 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження внесення вказаних змін до Договору №41СВ797-1130-20 під час моніторингу Замовником надано копії цінових довідок Львівської торгово-промислової палати від 11.01.2021 №19-09/15 та від 14.01.2021 №19-09/29, а також довідки ДП «Держзовнішінформ» від 15.01.2021 №122/32 та №122/34, у яких наведено дані сайту ТБ «Українська енергетична біржа» про середньозважені ціни природного газу за результатами торгів торгових днів 29.12.2020 та 05.01.2021 та торгових днів 06.01.2021 та 12.01.2021 (відповідно). Проведеним під час моніторингу аналізом середньозважених цін природного газу за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа» по післяоплаті (джерело інформації: https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/natural-gas/medium-and-long-term-market/#data-filter) встановлено, що середньозважена ціна на природній газ з ПДВ (післяоплата) у травні 2020 року становила 4 692,85 грн за 1 000 куб.м, у червні 2020 року – 4 582,35 грн, у липні 2020 року – 4 862,82 грн, у серпні 2020 року – 4 727,24 грн, у вересні 2020 року – 4 853,50 грн, у жовтні 2020 року – 5 555,96 грн, у листопаді 2020 року – 6 039,92 грн, у грудні 2020 року – 6 344,48 грн, у січні 2021 року – 8 040,77 гривень. Отже, середньозважена ціна природного газу за результатами електронних біржових торгів коливалась у бік збільшення у період з липня 2020 року по січень 2021 року (в т. ч. таке зростання відбувалось у грудні 2020 року в порівнянні з листопадом 2020 року та у січні 2021 року в порівнянні з груднем та листопадом 2020 року). Слід вказати, що вказані вище довідки Львівської торгово-промислової палати та ДП «Держзовнішінформ» зазначають лише середньозважену ціну природного газу з ПДВ за результатами торгів на Українській енергетичній біржі, проведених в конкретний торговий день (29.12.2020, 05.01.2021, 06.01.2021 та 12.01.2021), водночас торги проводились і 30.12.2020, і 31.12.2020, 04.01.2021, 11.01.2021. Аналізом інформації про середньозважені ціни на природний газ за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа» станом на січень 2021 року встановлено, що упродовж 01.01.2021-12.01.2021 на торгах середньозважена ціна на газ з ПДВ (післяоплата) коливалась в діапазоні 7 573,23 – 7 864,70 грн та у подальшому зростала. Відповідно до опублікованих Замовником під час моніторингу документів, за Договором №41СВ797-1130-20 Замовником спожито у травні-грудні 2020 року та січні 2021 року природнього газу загальним обсягом 14 905,30 м.куб (у травні-грудні 2020 року – 12 811,66 куб м. газу, у січні 2021 року – 2 093,64 м.куб газу) на суму 113 002,26 грн з ПДВ. Як встановлено моніторингом додатковими угодами №3 від 25.01.2021 та №5 від 27.01.2021 збільшено ціну на природній газ саме з 01.01.2021. Відповідно до норм пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції, Закону, що є чинною для досліджуваної процедури закупівлі) ціна за одиницю товару може змінюватися не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас, з врахуванням встановлення у додаткових угодах №3 від 25.01.2021 та №5 від 27.01.2021 строку їх застосування з 01.01.2021 фактичне збільшення ціни на природній газ за Договором №41СВ797-1130-20 з 01.01.2021 у порівнянні із попередньою ціною (встановлена додатковою угодою 1 від 03.12.2020 за 1 000 куб.м – 6 232,48 грн без ПДВ та 7 478,97 грн з ПДВ) становить 1 267,52 грн без ПДВ та 1 521,03 грн з ПДВ, що складає 20,3 відсотка. Підтвердженням збільшення ціни на природній газ за Договором №41СВ797-1130-20 з 01.01.2021 за 1 000 м.куб газу до 7 500,00 грн без ПДВ (9 000,00 грн з ПДВ), а не двома збільшеннями в межах 10 відсотків (як зазначено у поясненні) є надана разом із поясненням під час моніторингу копія акту №ЗЛВ81013904 приймання-передачі природного газу про прийняття Замовником за Договором №41СВ797-1130-20 у 2021 році 2 093,6378 м.куб газу за ціною за 1 куб.м - 7,50 грн без ПДВ (9,00 грн з ПДВ) на суму 18 842,74 гривень. Таким чином, внесення додатковою угодою №5 від 27.01.2021 змін до Договору №41СВ797-1130-20 в частині збільшення ціни на природній газ з 01.01.2021 до 7 500,00 грн без ПДВ та до 9 000,00 грн з ПДВ призвело до збільшення такої ціни з 01.01.2021 на суму, що перевищує 10 % (становить 20,3%) в порівнянні з попередньо встановленою ціною з листопада 2020 року (збільшення ціни на природній газ відповідно до додаткової угоди №1 від 03.12.2020), та є порушенням вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до опублікованих Замовником під час моніторингу документів та наявної у вільному публічному доступі інформації щодо проведення Замовником оплати за вказаним договором (джерело інформації: пошуково-аналітична система 007.org.ua та дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів spending.gov.ua) Замовником здійснено оплату за спожитий у 2021 році природній газ за Договором №41СВ797-1130-20 відповідно до акту №ЗЛВ81013904 від 04.02.2021 в сумі 18 842,74 грн з ПДВ (2 093,6378 м.куб за ціною 7,50 грн без ПДВ або 9,00 грн з ПДВ за 1 м.куб газу). Отже, внаслідок збільшення додатковою угодою №5 від 27.01.2021 ціни на природній газ, що призвело до її зростання більше, ніж на 10 % на порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, Замовником зайво сплачено за спожитий у січні 2021 року природній газ за Договором №41СВ797-1130-20 в сумі 1 674,91 грн з ПДВ розрахунково (2 093,6378 м.куб х (9,00 грн – 8,20 грн), де 8,20 грн –збільшена ціна на газ з 01.01.2021 відповідно до додаткової угоди №3 від 25.01.2021).
Період усунення порушень: 02.04.2021 11:19 - 17.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2021 11:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абз. 2 ст 8 ЗУ " Про публічні закупівлі " замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Стосовно зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель покладених на Замовника закупівлі, які оприлюднені у висновку Західного офісу Держаудитслужби від 02.04.2021 року повідомляємо наступне : 1. Замовником вжито заходів щодо приведення істотних умов укладеного з переможцем тендеру договору від 23.04.2020 №41СВ797-1130-20 до вимог законодавства у сфері закупівель ( зокрема Тендерний комітет Відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради 08.04.2021 року звернувся з листом до ТОВ " Львівгаз збут " щодо повернення зайво перерахованих коштів внаслідок укладення додаткової угоди № 5 від 27.01.2021 року в розмірі 1 674,91 грн. з ПДВ. Лист разом з чеком про відправлення листа до ТОВ " Львівгаз збут " доданий до цієї відповіді і з ним можна ознайомитись. 2. Стосовно порушень вимог пункту 2 частини 2 ст. 22 ЗУ " Про публічні закупівлі " нами помилково встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстави, визначеної у пункті 10 частини першої статті 17 Закону (юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень) при проведенні закупівлі товару із очікуваною вартістю закупівлі 312 835,22 гривень, а також помилково встановлено вимогу щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції учасника у частині 1 розділу 3 тендерної документації. З цього приводу повідомляємо що дані порушення неможливо усунути, тому що закупівля відбулась 23 квітня 2020 року і відповідно до ч.2 ст. 24 ЗУ " Про публічні закупівлі " Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Дія цієї статті не поширюється на внесення змін до тендерної документації після проведення закупівлі і укладення договору. При оприлюдненні наступних закупівель всі вимоги до тендерної документації обов'язково нами будуть враховані. 3. Випадково нами порушено частину 1 ст. 10 ЗУ " Про публічні закупівлі " стосовно не своєчасно оприлюднення інформації про внесення змін до договору, а саме не опублікування додаткової угоди № 1 від 29.12.2020, 24 березня 2021 року виправлено і долучено до електронної системи закупівель
Дата публікації звіту: 08.04.2021 16:32

Запити/Пояснення