-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
акумулятори та акумуляторні батареї
акумулятори та акумуляторні батареї
Завершена
3 498 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 490.00 UAH
Номер:
ee0e45795c6342ccb52d321e1b0a418c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-11-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2021 00:00
Період моніторингу:
11.01.2021 17:21 - 02.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2021 №5
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2020 року №003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-02-04-000906-b 04.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено, порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04 лютого 2020 року (із змінами від 11 березня 2020 року), звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення, роз’яснення замовника на звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення, тендерну пропозицію ТОВ «ВК «ЕНЕРГІЯ», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 08 травня 2020 року №ЦЗВ-07-017-20-01, повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 09 червня 2020 року №1 та від 24 грудня 2020 року №2, пояснення від 20 січня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовник на подане через електронну систему закупівель 06 лютого 2020 року звернення ТОВ «Сантана Ойл» оприлюднив роз’яснення 11 березня 2020 року з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Крім того, встановлено, що замовник порушив визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
Період усунення порушень:
29.01.2021 11:55 - 13.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2021 11:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-04-000906-b
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000906-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог абзацу другого частини 2 статті 23 Закону.
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000906-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2. Щодо порушення вимог абзацу другого частини 2 статті 23 Закону:
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані:
- нова редакція тендерної документації у вигляді файлу
«3486 ТД акумулятори_Нова редакція_11.03.20.docx»;
- перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3486_11.03.2020.doc»;
- та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3486 ТД акумулятори.docx».
Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду.
Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
Дата публікації звіту:
05.02.2021 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
348f2b6a36424f98b73a90c54e91cb50
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.01.2021 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі акумулятори та акумуляторні батареї (ДК 021:2015: 31430000-9 – «Електричні акумулятори» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-000906-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому роз'яснення на звернення ТОВ «Сантана Ойл» не оприлюднено в електронній системі закупівель у строк визначений частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), а саме протягом трьох робочих днів?
2. Яким чином учасником ТОВ «ВК «ЕНЕРГІЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, зокрема:
- пункту 1.6 розділу 1 – щодо надання корегованої цінової пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону згідно додатку №3 у письмовому вигляді (надати документальне підтвердження);
- пункту 7.1 розділу 7 – щодо надання документів, передбачених додатком №6 (надати документальні підтвердження);
- пунктом 7.5 розділу 7 – щодо надання забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю згідно умов, визначених розділом ІІ додатку 7 (надати документальні підтвердження)?
3. Як замовником дотримано вимоги частини першої статті 26 Закону та пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації щодо повернення забезпечення виконання договору про закупівлю ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
653c93decfb04542ba7dbbcbc623abe5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.01.2021 16:38
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 16.01.2021 (14:29:38), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-04-000906-b) та повідомляє наступне.
1. Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на звернення учасника від 06.02.2020 філією ЦЗВ надано відповідь 11.03.2020.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено відповідним чином на виконання вищезазначених вимог Закону. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2. Учасником ТОВ «ВК «Енергія», якого визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує 5 днів з дня оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника прошитих, пронумерованих та скріплених печаткою у відповідності до переліку, визначеного у додатку № 6 тендерної документації, у тому числі корегованої цінової пропозиції, шляхом надання їх за адресою, яка зазначена в тендерній документації. Про отримання документів складено реєстр отриманих документів від 14.04.2020. Документальне підтвердження щодо надання вказаних документів надається. (Додаток № 1 у форматі PDF файлу з назвою «реєстр та документи переможця 3486»).
Учасником ТОВ «ВК «Енергія», якого визнано переможцем торгів виконав вимогу тендерної документації щодо надання забезпечення виконання договору. Переможцем процедури закупівлі 08.05.2020 надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Договір поставки укладено 08.05.2020. Тобто, забезпечення виконання договору за процедурою закупівлі UA-2020-02-04-000906-b надано не пізніше дня укладання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору додається (Додаток № 2 у форматі PDF файлу з назвою «забезпечення виконання договору 3486»)
3. Згідно з умовами, зазначеними у договорі, ЗАМОВНИК повертає ПОСТАЧАЛЬНИКУ забезпечення виконання Договору на його письмову вимогу протягом п’яти банківських днів після підтвердження повного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ своїх зобов’язань в частині поставки Продукції відповідно до умов Договору.
Повідомляємо про те, що письмової вимоги Постачальника щодо повернення забезпечення виконання договору, на адресу Замовнику не надавалось.