-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Контейнери для збирання твердих побутових відходів
Завершена
1 017 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 860.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 860.00 UAH
Номер:
da6b1ab2d17e447ba4f4cff7e55a31d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-15-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2020 00:00
Період моніторингу:
15.04.2020 14:17 - 08.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020
№ 24
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2020 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-02-04-002535-c від 04.02.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА», яка не відповідала умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту № 3, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по лоту № 3, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 3, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства по лоту № 1 вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та по лоту № 3 вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців по лотам №1 та № 3, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по лоту № 3, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 3.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця по лоту № 1 - ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА», тендерна пропозиція переможця по лоту № 3 - ТОВ «НВП «УКРРЕСУРС», протоколи тендерного комітету від 30.03.2020 року та від 28.02.2020 року, повідомлення про намір укласти договори по лотам № 1 від 30.03.2020 року та № 3 від 28.02.2020 року, інформація про відміну торгів по лоту № 2, договір про закупівлю по лоту № 3 від 16.03.2020 року № 16-03-20/3, пояснення Комунального підприємства «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (далі – Замовник) від 21.04.2020 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в пункті 5 розділу ІІІ та пункті 3 Додатку № 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій гарантійного листа з інформацією про відсутність підстав, для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону, тобто наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, а також наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника – переможця по лоту № 1 ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копії паспорту якості, або сертифікату якості, або сертифікату відповідності, або іншого документу, який підтверджує якість запропонованого товару, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА», відсутня копія будь-якого із вищевказаних документів, який підтверджує якість запропонованого товару, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 5 тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання детального опису технічних характеристик товару у формі порівняльної таблиці з технічними вимогами Замовника.
Проте, моніторингом встановлено, що ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надано опис технічних характеристик товару у формі порівняльної таблиці з технічними вимогами Замовника, в якому детальний опис товару не містить усього переліку характеристик, зокрема: не зазначена кількість колес в контейнері, відсутня інформація щодо наявності ребер жорсткості, а також відсутня інформація щодо покриття контейнера, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 5 тендерної документації.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «ЕЛКОПЛАСТ-УКРАЇНА», яка не відповідала умовам тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
Слід зазначити, що моніторингом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) Замовником 20.02.2020 року частково відмінено процедуру закупівель за лотом № 2 (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), при цьому повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, Замовником оприлюднено у строки визначені в частині 3 статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
22.04.2020 12:16 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2020 12:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу UA-M-2020-04-15-000005 закупівлі код ДК 021:2015- 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, оголошення про проведення якої оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-02-04-002535-c
( ID моніторингу:UA-M-2020-04-15-000005) Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради повідомляє наступне:
- по лоту № 1 вжито заходів передбачених ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відхилено пропозицію ТОВ «Елкопласт Україна», та відповідно до п.6 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону від 02.04.2020), відмінено торги по даному лоту у зв’язку з відхилення всіх тендерних пропозицій (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 21.04.2020);
- по лоту №3 повідомляємо, що виявлені порушення неможливо усунути у зв’язку з тим, що станом на 27.03.2020 року товар (контейнера) були поставлені Замовнику в повному обсязі, а Замовник, у свою чергу, станом на 06.04.2020, проведено розрахунок за поставлений товар. Враховуючи, що умови договору фактично виконанні (товар поставлений, оплату за товар проведено), а строк дії договору не закінчився, Сторони домовилися про укладення додаткової угоди, предметом якої є зміна строку дії договору (датою до якого діє договір є 27.04.2020), відповідна інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020.
Дата публікації звіту:
27.04.2020 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
02e7cc050d13412cb44476bab8871366
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Контейнери для збирання твердих побутових відходів» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-04-002535-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Елкопласт Україна» на відповідність тендерній документації КП «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cad9b77e197d4e5e9a4b11dc4a5e4b0f
Назва:
Відповідь - пояснення
Дата опублікування:
21.04.2020 14:53
Опис:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015- 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Лот №1 - контейнери для збирання ТПВ металеві, фарбовані, попередньо прогрунтовані, без кришки, такі, що не були у вжитку, об’ємом 1100 літрів)