• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

колесо суцільнокатане з УЗК

колесо суцільнокатане з УЗК

Завершена

60 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 303 300.00 UAH
Номер: dd347b321f7a441abf6645ef59387fc3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-18-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.12.2020 13:18 - 15.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.12.2020 № 67 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 18.12.2020 № 67 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2020-02-04-001865-c, 04.02.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору, додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.12.2019 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору, додаткових угод до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 04.02.2020 б/н, зі змінами, внесеними протокольним рішенням від 16.03.2020 б/н (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», ТОВ «МС ТРЕЙД Україна»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.04.2020; звернення учасника з вимогами про усунення порушень від 20.02.2020 № UA-2020-02-04-001865-c.c1; роз’яснення замовника на звернення від 17.03.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 07.05.2020 № ЦЗВ-04-00620-01, укладений замовником з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» на суму 60619560,00 грн (з ПДВ) (далі – договір); додаткові угоди до договору від 24.07.2020 № 1, від 21.08.2020 № 2, від 01.09.2020 № 3. Моніторингом питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, установлено, що замовник на звернення учасника, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.02.2020 оприлюднив роз’яснення 17.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень: 24.12.2020 20:21 - 14.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2020 20:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-001865-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Колесо суцільнокатане з УЗК (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-001865-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-001865-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту: 30.12.2020 16:36